ianuarie 29, 2023

Oros, Sojka și Gliguță rămân la conducerea Transurbis

Selecția directorilor societății de transport în comun – Transurbis SA – este aproape finalizată. Pe site-ul oficial au fost publicate rezultatele obținute de candidați și, potrivit procedurii, urmează numirea câștigătorilor de către Consiliul de Administrație pentru mandate de patru ani.

Funcția de director general al Transurbis a fost câștigată de inginerul Alin Oros. Acesta a obținut 96 de puncte la interviul-examen, în timp ce contracandidatul său, Răzvan Gregoriu Pădurean, a obținut 65 de puncte.

Pentru funcția de director financiar s-au înscris în competiție trei candidați – Attila Sojka, Anca Feher și Elisabeta Ionescu. Cel mai mare punctaj îi aparține lui Attila Ioan Sojka, 97 puncte, iar Anca Feher a obținut 76 puncte. Elisabeta Ionescu, fostul director financiar-contabil al Spitalului Județean de Urgență Zalău, nu s-a prezentat la concurs. Pentru funcția de Director Tehnic s-a înscris în competiție doar inginerul Alexandru-Daniel Gliguță și a obținut 91 puncte.

Candidaților li s-a solicitat să aibă studii universitare absolvite cu diplomă de licență, experiență profesională relevantă și adecvată funcției pentru care candidează de minim 4 ani și vechime în muncă de cel puțin 8 ani, experiență relevantă în consultanță, management sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat, experiență relevantă de conducere sau administrare în domeniul public su privat, să nu dețină mai mult de trei mandate de administrator în consilii de administrație ale întreprinderilor publice. A constituit avantaj absolvirea altor cursuri de specialitate, cu diplomă recunoscută la nivel național, precum și studiile în domeniul Management și Administrarea Afacerilor.

Directorul general trebuia să fie absolvent de studii superioare tehnice în specialitatea autovehiculelor rutiere, studii masterale postuniversitare de specialitate – Ingineria circulației rutiere, Administrarea afacerilor. Pentru postul de director tehnic, s-au solicitat studii superioare tehnice în specialitatea autovehicule rutiere, studii masterale postuniversitare în specialitate, iar pentru funcția de director financiar, studii superioare economice.

Printre criteriile de selecție s-au mai numărat „cunoștințe de afaceri specifice obiectului de activitate al societății comerciale pentru care candidatul și-a depus dosarul de candidatură, cunoștințe solide privind bunele practici de guvernanță corporativă, integritatea candidatului, independența candidatului, alinierea declarației de intenție la scrisoarea de așteptări, competențe de management, etică și integritate, gândire strategică, planificare și organizare, capacitatea și abilitățile manageriale evaluate pe baza următoarelor criterii: abilități de comunicare – 25 la sută, capacitate de analiză și sinteză – 25 la sută, capacitate de a lua decizii și de a evalua impactul acestora – 25 la sută, orientare către rezultate-25 la sută”.

Lasă un răspuns

NOTA: sunt interzise injuriile, incitările la ură ori violență, cuvintele obscene și atacul la persoană. Publicația „Graiul Sălajului” nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revenind integral autorului comentariului. Orice persoană care se consideră prejudiciată de conținutul unui comentariu, are posibilitatea să solicite ștergerea comentariului respectiv, în baza unei cereri în acest sens, transmise pe adresa de email a redacției: graiulsj@unisys.ro

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut