septembrie 30, 2022

O masina din trei e defecta si nu are ce cauta pe drum pana nu trece pe la service

Una din 29 de masini este cosciug pe patru roti

rn

Din cele 2.839 de masini verificate in trafic in Salaj de inspectorii Registrului Auto Roman (RAR) pe parcursul anului trecut, 1.060 au fost neconforme cu standardele legale in vigoare. Ceea ce inseamna ca peste 37 la suta din masinile aflate in circulatie in judet nu sunt in regula si nu ar trebui sa circule pana nu trec pe la service.
Mai grav, din totalul masinilor verificate 98 prezentau pericol iminent de accident, spune RAR. Adica, din 29 de masini de pe strada, una este cosciug pe patru roti.
RAR atrage atentia insa ca situatia este mult mai grava decat cea constatata si spune ca rezultatele controalelor desfasurate in trafic NU reflecta starea generala a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR – Politie opresc pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezenta defectiuni.
in urma controalelor mixte desfasurate de RAR si Politia Rutiera, in anul 2018 au fost aplicate 404 amenzi contraventionale, au fost retrase 327 de certificate de inmatriculare si au fost retinute 12 permise de conducere.
O constatare este si ca o masina din o suta avea probleme legate de inspectia tehnica periodica – ITP fals, expirat sau anulat.
in situatia in care masura luata de echipajele mixte RAR – Politie este retinerea certificatului de inmatriculare, acesta poate fi redobândit numai dupa efectuarea unei inspectii tehnice la reprezentantele RAR din tara, informeaza Roxana Dima, purtator de cuvânt la Registrul Auto Român.
In tara, Registrul Auto Român a verificat anul trecut, din punct de vedere tehnic, in trafic, 67.807 vehicule. in urma controalelor s-a constatat ca aproape jumatate dintre acestea erau neconforme. Iar aproape 3.500 de vehicule verificate prezentau pericol iminent de accidente.
Cele mai multe probleme au fost descoperite la instalatia electrica de iluminare si semnalizare, sistemul de reducere a emisiilor poluante, punti, jante, anvelope si suspensie, vizibilitate precum si la sistemele de frânare si directie.

Lasă un răspuns

NOTA: sunt interzise injuriile, incitările la ură ori violență, cuvintele obscene și atacul la persoană. Publicația „Graiul Sălajului” nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revenind integral autorului comentariului. Orice persoană care se consideră prejudiciată de conținutul unui comentariu, are posibilitatea să solicite ștergerea comentariului respectiv, în baza unei cereri în acest sens, transmise pe adresa de email a redacției: graiulsj@unisys.ro

Adresa ta de email nu va fi publicată.