Modernizarea și extinderea rețelelor de apă și canalizare din Zalău prin POIM s-a finalizat doar pe 16 străzi

Firmele contractate de Compania de Apă Someș pentru modernizarea și extinderea infrastructurii de apă și apă uzată pe raza Municipiului Zalău vor primi avize noi de spargere în măsura în care vor preda străzile pe care lucrează în prezent.

Anunțul a fost făcut în cadrul unei ședințe de lucru organizată miercuri, 8 februarie, la Primăria Zalău, la care au participat viceprimarul Teodor Bălăjel, administratorul public – Călin Cristian Forț, reprezentanți ai Direcției Corp Control din cadrul Primăriei, delegați ai Companiei de Apă Someș, Eptisa România, EPMC Consulting, Asociația Regională pentru Dezvoltarea Infrastructurii din Bazinul Hidrografic Someș-Tisa, firmele constructoare Ludwig Pfeiffer, Awe Infra, Steve Impex și Dimar.

În proiectul de exindere a rețelei de apă și canalizare sunt cuprinse peste 160 de străzi din municipiu. Pe 64 de străzi s-a primit aviz de spargere, iar pe 54 de străzi s-au început lucrări. Pe 32 de străzi lucrările sunt oprite temporar, 6 străzi au fost recepționate parțial, în timp ce lucrările de pe16 străzi au fost recepționate integral.

Primăria pune condiții, Compania de Apă încearcă…

Potrivit informării Primăriei Zalău, municipalitatea, prin vocea viceprimarului Bălăjel, a cerut avansarea lucrărilor prevăzute în proiectul cu finanțare prin POIM cu orice preț, pentru a elimina riscul să se suprapună cu proiectele primăriei, chiar dacă pe unele șantiere din Zalău deja se suprapune. Primăria va ajuta la finalizarea lucrărilor prin refacerea străzilor, dar cu condiția de a exista un calendar de plată bine pus la punct. În plus, firmele contractate de CAS Someș vor primi avize noi de spargere a străzilor doar în măsura în care vor preda străzile pe care în prezent se lucrează.

Reprezentantul Companiei de Apă Someș a explicat că instituția va face tot posibilul pentru a deschide plățile pentru cei implicați în proiect, în timp ce delegații constructorilor au transmis că au un calendar de lucru bine stabilit și vor încerca să-l urmeze pentru ca acest proiect să avanseze.

Mai mult, aceștia au mai adăugat că vor suplimenta și echipele de lucru acolo unde situația o va cere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *