Instituția Prefectului județului sălaj organizează concurs de recrutare pe funcţie publică de execuţie vacantă a unui concilier superior la Compartimentul Protecția Informațiilor Clasificate, anunță Agenția Națională a Funcționarilor Publici (ANFP).
Conform anunțului, dosarele se pot depune la sediul Instituției Prefectului până la data de 7 octombrie, iar proba scrisă va avea loc la data de 17 octombrie, la ora 10.00.
”Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise. Locaţia de desfăşurare a concursului: Instituția prefectului Județul Salaj. Observaţii suplimentare: Perioada de depunere a dosarelor: 16.09.2024 – 07.10.2024 Persoana de contact: Ciocian Ana-Maria, consilier achiziţii publice Telefon: 0260617610, Fax: 0260661270 E-mail: [email protected]”, se precizează în anunț.
Condiții de participare la concurs
Candidații care vor să se înscrie la concurs trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, vechimea minimă în specialitatea studiilor de 7 ani.
Este nevoie și de dovedirea prin certificat, sau, după caz, prin alt tip de document, a absolvirii unor cursuri de specialitate în domeniul IT. Candidații au nevoie de cunoştinţe de Operare, utilizarea elementelor privind tehnologia informaţiei (hardware, software, structuri de date).
La cerinte specifice este prevăzută obligaţia obţinerii sau deţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate secrete de stat nivel ”strict secret”, conform prevederilor art. 251 din Hotărârea Guvernului nr. 585/2002 pentru aprobarea Standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România, cu modificările şi completările ulterioare.
Dosarul de concurs va conţine, în mod obligatoriu formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023; copia cărţii de identitate; copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere; copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz; copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz; copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale; cazierul judiciar; declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Pentru funcţiile publice de conducere, dosarul de concurs include şi copia diplomei de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau a diplomei echivalente conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea nr. 199/2023, cu modificările şi completările ulterioare.