Google aduna mai multe informatii despre utilizatori decat Facebook

Google aduna mai multe informatii  despre utilizatori decat Facebook

Google aduna mai multe informatii ale utilizatorilor decât Facebook, din aproape orice punct de vedere, scrie The Wall Street Journal, in contextul scandalului legat de utilizarea informatilor personale ale utilizatorilor pentru reclamele online targetate.

rn

Google este considerat o amenintare mult mai mare decat Facebook, avand in vedere volumul de informatii pe care le culege, accesul pe care îl are la informatii si timpul pe care utilizatorii îl petrec pe platformele companiei.
Noua legislatie europeana a obligat companiile precum Google sau Facebook sa fie mai transparente si sa ceara acordul utlizatorilor pentru prelucrarea datelor. Multe persoane sunt de acord sa ofere la schimb date personale în schimbul serviciilor, dar prea putine sunt constiente de dimensiunea si de modul în care sunt colectate si folosite datele.
Google Analytics este de departe cea mai dominanta platforma de analize din mediul online si poate aduna date indiferent daca utilizatorul este autentificat sau nu. Google foloseste, împreuna cu alte lucruri, istoricul de navigare si de cautari, aplicatiile instalate, datele demografice precum vârsta si sexul, subliniaza Ziarul Financiar intr-o analiza.

rn

 

About Author

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *