Electrica și-a făcut update. Facturile emise prin sistem modern, distribuite de poștași

Clienții Electrica vor primi facturile prin Poșta Română, iar facturile au întârziat din cauză că societatea a implementat un nou sistem de facturare. Sunt concluziile ședinței lunare a Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice, găzduită joi de Instituţia Prefectului Sălaj.

La ședință a fost invitat și Constantin Cornel Ticuş, directorul Centrului Relații Clienți al Electrica Furnizare Sălaj, care a adus lămuriri liderilor organizațiilor și asociațiilor persoanelor vârstnice din județ cu privire la întârzierea facturilor la curent din ultimele luni.

”Principalul punct pe ordinea de zi a fost reprezentat de facturarea energiei electrice furnizate consumatorilor casnici, reprezentanţii asociaţiilor de pensionari din judeţ semnalând, în cadrul şedinţei din luna ianuarie, întârzieri în primirea facturilor emise de către Electrica Furnizare. Referitor la acest subiect, director Centrul Relații Clienți al Electrica Furnizare Sălaj, Constantin Cornel Ticuş, a precizat că societatea a reziliat contractul cu compania care distribuia facturile şi, de la începtul acestui an, s-a reluat colaborarea cu Poşta Română, pentru distribuţia facturilor către consumatori, context în care se speră că nu vor mai exista întârzieri. De asemenea, Cornel Ticuş a subliniat faptul că Electrica Furnizare a implementat un nou sistem de facturare”, precizează reprezentanții Instituției Prefectului.

Reprezentantul Electrica a subliniat că, pentru evitarea aglomeraţiei de la ghişeu şi evitarea problemelor legate de întârzierea primirii facturilor, se poate alege plata facturilor prin serviciul Direct Debit, oferit de majoritatea băncilor din România. Electrica Furnizare oferă şi posibilitatea urmăririi situaţiei plăţilor şi facturilor emise, prin crearea de către consumatori a unui cont pe platforma companiei, electricafurnizare.ro.

În cadrul şedinţei, comisar-șef adjunct al Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Sălaj, Dorel Fechete, a prezentat o serie de reglementări legislative privind protecţia consumatorilor.

About Author

6 Replies to “Electrica și-a făcut update. Facturile emise prin sistem modern, distribuite de poștași”

  1. Eu am făcut un contract nou și mia rămas în contractul vechi 108 lei.
    Cum procedez să îi mut la mine? Numai sunt acasă și as vrea să știu care îmi este necesar meu ptr a trimite indexul.
    Vreau să îl primesc prin imail

  2. Electrica nu primește citirea indexului .
    Facturilor sunt la fel ca anul trecut consumul pus de la ei fără citire ṣi foarte mare.Anul trecut au pus 500 kW anul acesta 200 dar nu am consuma nici ce am plătit anul trecut.
    Cine îṣi bate joc de consumatori?De ce se întîmplă toate astea?

  3. Bună ziua,toate problemele se referă strict la companie,nu și la problemele consumatorilor
    De ex.in această lună a venit factura de plată pe40 zile, explicația la ghiseu a fost să nu mai dam indexul cât sunt ceasuri ,,inteligente care citesc singure”,se vede cât de inteligente sunt.
    Înainte era problema că nu dai indexul,acum că de ce îl dai,pierderea și vina este tot timpul a clientului.
    Pe lângă că este din ce in ce mai scump,mai suntem și furați ca la drumul mare.
    Oare când se va termina cu minciunae și hotiay in țara asta !!???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *