ianuarie 31, 2023

De la inceputul anului, salajenii au depus 203 reclamatii la Protectia Consumatorului, majoritatea pe prestari servicii. Acestea se solutioneaza in termen de 30 de zile. Cert este ca salajenii au inceput sa-si cunoasca drepturile si nu mai accepta sa fie nedreptatiti sau “dusi” cu vorba. In urma reclamatiilor, comisarii au efectuat controale, au aplicat amenzi, avertismente si au obligat operatorii economici la schimbarea unor produse. “In cazul agentilor la care au mai fost intalnite nereguli au fost aplicate amenzi. Prioritatea noastra nu este sanctionarea operatorilor, ci solutionarea problemelor consumatorilor”, a declarat Rednic.

Lasă un răspuns

NOTA: sunt interzise injuriile, incitările la ură ori violență, cuvintele obscene și atacul la persoană. Publicația „Graiul Sălajului” nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revenind integral autorului comentariului. Orice persoană care se consideră prejudiciată de conținutul unui comentariu, are posibilitatea să solicite ștergerea comentariului respectiv, în baza unei cereri în acest sens, transmise pe adresa de email a redacției: graiulsj@unisys.ro

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut