Casa Municipală de Cultură Zalău organizează concurs pentru ocuparea a patru posturi de dansator debutant, pe perioadă nedeterminată.
Sunt disponibile două locuri pentru fete și două locuri pentru băieți, durata timpului de muncă fiind de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână.
Concursul constă în trei etape: selecţia dosarelor de înscriere la concurs, proba practică, programată în data de 25 mai, și interviul, care se va susţine într-un termen de maximum 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei practice.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se realizează prin afişare la sediu şi pe pagina
de internet a Primăriei Municipiului Zalău, în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării probei.
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba practică sau interviu, candidaţii
nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului
selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului.
Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul instituţiei, precum şi pe
pagina de internet a primăriei, după caz, imediat după soluţionarea contestaţiilor, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Rezultatele finale se afişează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de comunicare a
eventualelor contestaţii, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii „admis” sau
„respins”.
Sunt necesare studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat, aspect fizic plăcut, ritm şi capacitate de memorare a repertoriului coregrafic, capacitate de execuţie a mişcărilor dificile, rezistenţă la efort. Prezintă avantaj activarea într-un ansamblu folcloric de amatori sau profesionişti. Nu este necesară vechime în vederea ocupării postului.
Dosarul pentru înscriere la concurs se depune la sediul Casei Municipale de Cultură Zalău, strada 22 Decembrie 1989 nr.3, şi trebuie să conţină, în mod obligatoriu, formularul de înscriere la concurs; copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate; copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz; copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului
solicitate de instituţia publică; certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul
de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării
concursului; curriculum vitae, model comun european.
Bibliografia şi actele necesare pentru înscriere la concurs sunt afişate la sediul instituţiei şi pe pagina de
internet a Primăriei municipiului Zalău – www.zalausj.ro.