Marcel Zaharia spune că decizia de debranşare a fost luată deoarece reprezentanţii legali din cele două blocuri au reziliat contractele.
Deşi spune că nu doreşte să lase blocurile care nu au incheiat incă noile contracte de furnizarea a apei, conducerea Companiei de Apă Someş a debranşat zilele trecute două blocuri din Zalău. Este vorba despre blocurile N10 şi B3, care au incheiat noile contracte de facturare la comun, dar reprezentanţii legali au solicitat ulterior rezilierea contractelor. ISunt trei zile de cand Compania de Apă Someş a oprit apa la blocul N10 de pe strada Crişan, din zona centrală a Zalăului, nu pentru că am fi rău platnici, nici vorbă, nu există restanţieri aici, ci pentru că nu suntem de acord cu noile contracte prin care vor să ne bage mainile mai adanc in buzunare. Dacă situaţia va mai continua, probabil in zonă se va răspandi o mireasmă plăcută… Unii vor ajunge la «epidemiologie», ceilalţi la ospiciuI, ne-a semnalat miercuri un locatar din blocul N10. Aceeaşi situaţie este şi la blocul B3. In ambele cazuri debranşarea a fost făcută din cauza rezilierii contractului la comun.
Reprezentanţii Companiei de Apă au dat de ieri drumul la apă, la ambele blocuri. IIn momentul cand există un contract şi se solici-tă rezilierea, noi comunicăm necesitatea achitării plăţii aferente consumului, la zi, şi urmează inştiinţarea asupra consecinţelor rezilierii unui contract. Au trecut două-trei săptămani, i-am chemat pe locatari la discuţii, dar nu au răspuns solicitării. In lipsa unui contract, orice serviciu se reziliază. Reziliem contracte inclusiv cu societăţi comerciale şi se intamplă la fel. Am inţeles că este o schimbare de şef de scară şi le-am dat o ingăduire. Am dat din nou drumul la apă, pană işi vor desemna un nou re-prezentant legal pentru a incheia contractul. Proprietarii trebuie să ştie că dacă solicită rezilierea contractului, se sistează serviciulI, ne-a explicat ieri Marcel Zaharia, directorul Companiei de Apă, sucursala Zalău.
Celelalte peste 200 de scări de bloc care nu au incheiat nici pană acum noile contracte care prevăd factu-rarea serviciilor la comun primesc in continuare apă. INu sistăm apa pentru că e perioadă de caniculă, cu cod galben in toată ţara. Conform legii, şi noi trebuie să asigurăm angajaţilor doi litri de apă pe zi şi nu putem să lăsăm populaţia fără apă potabilăI, a adăugat Zaharia.