februarie 6, 2023

Angajatii Transurbis nu sunt obisnuiti sa fie sanctionati

…”Inghetam in autobuze”…
“Astazi m-am dus la schimbul 2, cu microbuzul numarul 2, cu numar de inmatriculare SJ 15 TUZ. Acest microbuz era condus de un sofer lipsit de respect fata de cetateni. In statie la Ciuperca nu a oprit, la Uz caznic microbuzul a fost superaglomerat, dar nu a dat voie la nimeni sa urce pe cele doua locuri din fata, blocand usa, iar la statiile catre gara trebuia din timp sa-l anuntam pe sofer, altfel el nu oprea microbuzul in statie.
Stimate domnule primar, de ce mai tineti Transurbis pe banii nostri?!
Sa fim umiliti pe banii nostri sau sa folositi autobuzele si microbuzele pe post de panouri electorale? Cand ati fost ultima data cu autobuzul sa vedeti cum circulam, ca animalele, inghetam in statii ca nu vin autobuzele la timp si dupa aceea inghetam in autobuze. Tare sunt curios daca o sa raspunda cineva la acest mail”.
Mesajul de mai sus a fost postat pe site-ul Primariei Zalau, in data de 20 noiembrie, la sectiunea “Sugestii si Reclamatii”. Am ales sa incepem cu aceste randuri pentru a prezenta cititorilor o stare de fapt, neplacuta, anormala si enervanta. Multi zalauani nutresc sentimente asemanatoare cu ale concitadinului lor care a scris mesajul, dar putini se incumeta sa trimita astfel de plangeri pe adresa primariei. Din nestiinta, indiferenta sau poate din convingerea ca “bat clopotul la urechea surdului” si ca nemultumirile lor nu au sanse sa fie rezolvate…
Nu stim daca angajatii primariei au dat vreun raspuns plangerii primite in 20 noiembrie. Pe site oricum nu am gasit nici urma de “feed-back” dupa acest mesaj. Manuela Ghiurutan, ne-a declarat, insa, ca plangerea a fost trimisa mai departe spre conducerea Transurbis pentru a fi rezolvata.
“Oamenii nu sunt obisnuiti sa fie sanctionati”
L-am intrebat pe Ioan Muresan, directorul Transurbis, care ar fi metodele prin care activitatea subordonatilor sai ar putea fi imbunatatita.
El ne-a declarat ca inca de la venirea sa in aceasta societate a incercat sa puna la punct organigrama, astfel incat toti angajatii sa isi cunoasca foarte clar atributiile si sa respecte structura ierarhica. “n privinta neregulilor care apar in orarul masinilor care realizeaza curse in municipiu si in satele apartinatoare, Muresan ne-a spus ca a sanctionat deja anumiti soferi care nu au respectat programul. “Oamenii nu sunt inca obisnuiti sa se ia masuri daca gresesc, dar le-am explicat ca nu sunt dispus sa fac compromisuri”, a spus directorul Transurbis. Mai mult, in perioada urmatoare, in fiecare masina vor fi postate panouri pe care vor fi afisate numele si prenumele soferului, iar clientii vor putea astfel sa trimita reclamatii punctuale.
“De asemenea, ne propunem sa achizitionam si aparatura cu senzori si GPS pentru a putea verifica, oricand, rutele realizate si consumul pe care il are fiecare masina”, a mai adaugat Muresan.
Despre conditiile “arctice” si starea precara a unor masini, seful Transurbis ne-a spus ca problemele vor fi rezolvate odata cu achizitionarea de noi autobuze. Primaria intentiona demult sa cumpere autobuze noi, dar de la intentii pana la concretizare e drum lung. Motivul? Aceeasi lege a achizitiilor publice care permite aproape oricui sa conteste o licitatie.
“In 27 noiembrie a avut loc licitatia pentru cumpararea de noi masini.S-au inscris cinci firme, iar o alta care nici macar nu a participat, a contestat licitatia. Asteptam rezolvarea acestei contestatii iar apoi vom continua procedurile de achizitie si speram sa avem cel putin cinci autobuze noi, cu conditii corespunzatoare, care sa le inlocuiasca pe cele vechi”, a conchis Ioan Muresan.

Lasă un răspuns

NOTA: sunt interzise injuriile, incitările la ură ori violență, cuvintele obscene și atacul la persoană. Publicația „Graiul Sălajului” nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revenind integral autorului comentariului. Orice persoană care se consideră prejudiciată de conținutul unui comentariu, are posibilitatea să solicite ștergerea comentariului respectiv, în baza unei cereri în acest sens, transmise pe adresa de email a redacției: graiulsj@unisys.ro

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut