Actiuni de informare privind masurile de preventie dupa data de 15 mai

In contextul noilor masuri luate la nivel national, incepand din data de 15 mai, Institutia Prefectului Judetul Salaj, reprezentata de subprefectul Romeo Sarca, in colaborare cu reprezentanti ai Politiei si Jandarmeriei, au desfasurat ieri si astazi, o actiune de informare in supermarketurile, pietele si hipermarketul din municipiul Zalau.

rn

Ne-am deplasat la sediul acestor operatori economici, pentru a ne asigura ca masurile preventive vor fi pastrate si dupa 15 mai. Atitudinea responsanbila a celor care manageriaza aceste spatii a fost extrem de importanta pana acum si ne dorim ca activitatea lor sa continue in conditii de siguranta, atat pentru angajati, cat si pentru clienti", a explicat Romeo Sarca.

rn

Fiecare din managerii acestor spatii comerciale au semnat si o declaratie, prin care se obliga sa puna in aplicare masuri specifice de prevenire si control a raspandirii Coronavirusului Sars-CoV-2, astfel:

rn

– realizarea accesului in unitatea comerciala sa se faca astfel incat fluxul de persoane sa fie organizat pe doua cai de acces diferite, una pentru intrarea persoanelor, iar cealalta pentru iesirea persoanelor (daca configuratia spatiului o permite);
– organizarea accesului prin personal propriu, astfel incat sa fie asigurata o suprafata minima de 4 mp pentru fiecare client/ persoana si o distanta minima de 2 m intre oricare doua persoane apropiate;
– personalul propriu, atat cel cu atributii de paza, cat si cel cu atributii de aranjare a marfurilor pe rafturi, vor transmite atentionari catre clienti, cu privire la respectarea distantei minime intre acestia;
– verificarea temperaturii, care sa nu depaseasca 37°C, tuturor persoanelor care intra in incinta;
– dezinfectarea frecventa a suprafetelor expuse si evitarea aglomerarii de persoane, in special in zonele caselor de marcat;
– atentionarea clientilor prin mijloacele sonore din dotare la intervale de 15 minute, cu privire la respectarea distantei de minim 2 m intre acestia;
– aplicarea unor marcaje vizibile pe pardosea, cu privire la respectarea distantei de minim 2 m intre clienti;
– in situatia in care incinta este aglomerata, clientii vor fi indrumati sa formeze un rand de asteptare in exteriorul spatiului comercial cu respectarea distantei de 2 m intre acestia.

rn

 

About Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *