septembrie 23, 2023

Trei reclamaţii pe zi.
Băncile continuă să sfideze normele privind eliminarea unor comisioane percepute la contractele de creditare. Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Sălaj continuă să fie asaltat de reclamaţii privind neconformarea unor bănci sau agenţii bancare la prevederile Ordonanţei 50/2010. In urma controalelor efectuate de CJPC Sălaj şi a sancţiunilor aplicate, băncile au inceput să restituie clienţilor sumele plătite drept comisioane de risc, dar numai pentru perioada 20 iunie – 20 septembrie, cand au avut termen de intrare in legalitate.
Incepand cu data de 20 septembrie, clienţii băncilor au reclamat din nou abuzuri din partea creditorilor. “In perioada 30 septembrie -13 octombrie am inregistrat 60 de reclamaţii indreptate impotriva a patru bănci, privind menţinerea unor comisioane eliminate prin lege, fie prin redenumire, fie prin comasare cu alte comisioane”, a declarat Claudiu Silaghi, director adjunct al CJPC Sălaj. Şeful Protecţiei Consumatorilor a menţionat că este vorba despre persoane care vin a doua sau a treia oară pentru a reclama menţinerea practicilor abu-zive ale instituţiilor bancare. Silaghi nu a făcut publice numele băncilor care incearcă să ocolească legislaţia. Pană acum au fost vehiculate societăţi precum BCR, Volksbank, BRD şi UniCredit Ţiriac Bank.

Lasă un răspuns

NOTA: sunt interzise injuriile, incitările la ură ori violență, cuvintele obscene și atacul la persoană. Publicația „Graiul Sălajului” nu răspunde pentru opiniile postate în rubrica de comentarii, responsabilitatea formulării acestora revenind integral autorului comentariului. Orice persoană care se consideră prejudiciată de conținutul unui comentariu, are posibilitatea să solicite ștergerea comentariului respectiv, în baza unei cereri în acest sens, transmise pe adresa de email a redacției: graiulsj@unisys.ro

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la conținut