Se caută constructor pentru 41 de kilometri din Autostrada Transilvania, inclusiv tunelul Meseș

6
1072


Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a lansat joi, 12 noiembrie, procedura de licitație restrânsă (cu precalificare) pentru atribuirea contractului privind proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea Poarta Sălajului – Zalău, inclusiv tunelul Meseș, și Subsecțiunea Zalău – Nușfalău.

Termenul de depunere al ofertelor este 11 ianuarie 2021. Valoarea estimată a contractului este de circa 800 milioane de euro (fără TVA), iar durata contractului este de 12 luni perioada de proiectare și 36 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Tronsonul de autostradă va avea o lungime de 41 de kilometri, iar lucrările vor presupune realizarea de viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostradă, 65 în total, în lungime totală de aproximativ 13 kilometri, și tunelul Meseș cu două galerii, în lungime de 2.89 km și cu două benzi de circulatie pe sens.

În urmă cu câteva luni, au fost semnate contractele de proiectare și execuție pentru tronsoalele de autostradă aflate între Zimbor si Poarta Sălajului (12,2 kilometri), Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,5 kilometri) și Nădășelu – Mihăiești – Zimbor (30 kilometri).

6 COMMENTS

  1. proiectul initial unde este ? sau nici macar nu a fost vreun proiect si noi asteptam degeaba autostrada de 15 ani de zie ????????????????

  2. Semnati baieti , semnati ca doar cu atata veti ramane , cu niste hartii mazgalite . Rau e Doamne sa fii chiar si numai naiv , dar si prost pe deasupra !!!

  3. Chineji care fac centura 2: pot face si tunelul . O masina de tunelat TBM chinezeasca e cam 400milioane$.
    Toata chestia e sa vrea si unchiu szam, sa puna luminitza la capatul tunelului.
    Amortizarea se prea poate face la tunelele ursilor brrizli.

  4. Pentru Marie. – Aici nu este vorba de PSD, PNL, PD, USR sau alti “emanati” post-revolutionari. Este vorba de profesionalism si corectitudine. Tunelul este “cava deosebit” pentru impostori. Nu a fost o problema, pentru Transfagarasan si alte sute de km de tuneluri (rutiere sau cfr) inainte de ’89!!!???. Acum este???!!!. P.S. O problema de 15 ani, este un drum scurt si foarte simplu ,CENTURA. In cei 15 ani, partidele enumerate la inceput, au fost la “butoane”! Despre ce iluzii pentru imbecili, vorbim defapt !!!???

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here