Sondaj



RSS Feed

Salajul s-a remarcat la Gala premiilor COPAC, pentru initiative deosebite in sistemuld e sanatate

26 Septembrie 2018

Salajul s-a remarcat la editia de anul acesta a Galei premiilor COPAC, pentru realizari deosebite in sistemul de sanatate.
Gala premiilor COPAC (Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice) a avut loc luni, 24 septembrie, dupa ce la 5 septembrie s-a dat startul voturilor din partea publicului. “n urma acestora au fost decernate premiile din partea publicului. Gala, ajunsa la a III-a editie, îsi propune sa premieze an de an asociatiile de pacienti, ONG-urile, precum si medicii, asistentii si companiile care sustin prin eforturile lor sistemul de sanatate. Premiile COPAC sunt modalitatea pe care Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice a gândit-o pentru a face cunoscute publicului larg proiectele frumoase din Sanatate.

Premiu pentru proiectul Reprezentantul Pacientului

Un premiu COPAC a fost atribuit Asociatiei Sprijin Independent pentru Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, pentru proiectul Reprezentantul Pacientului, catalogat proiectul cu cel mai mare impact de la Zalau în 2018.

Proiectul vizeaza personalizarea relatiei pacient – echipa de îngrijire, prin adaptarea la nevoile pacientilor, apartinatorilor si ale cadrelor medicale.
Prin acest proiect s-a înfiintat în cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau un birou, unde pacientii, fostii pacienti, familiile, apartinatorii acestora, dar si personalul medical se pot adresa atunci când au nemultumiri legate de calitatea serviciilor primite, considera ca n-au fost tratati cu respect, ca li se încalca drepturile, ca au nevoie de informatii legate de serviciile medicale, ca au nevoie de consiliere, doresc sa-si exprime aprecierea fata de oamenii care i-au îngrijit sau doresc sa faca o reclamatie, sa ofere o sugestie sau o recomandare.
Serviciul Reprezentantul Pacientului functioneaza ca mediator între pacienti si cadrele medicale, si nu ca avocat al uneia dintre parti, actionând independent si nefiind remunerat de catre spital.
Scopul proiectului este cresterea gradului de satisfactie a pacientilor si a calitatii serviciilor medicale.

Salajul s-a remarcat la Gala premiilor COPAC,  pentru initiative deosebite in sistemuld e sanatate

Carole Hallam, asistenta din Marea Britanie, premiata
pentru sprijinul acordat inclusiv spitalului din Zalau

Carole Hallam, o asistenta medicala britanica, a primit Premiul special al COPAC pentru sustinerea sistemului românesc de Sanatate, fiind implicata si in proiecte la Spitalul Judetean Zalau.
Carole Hallam este asistent medical în Marea Britanie, cu o experienta de 40 de ani, iar de 11 ani vine în spitalele din România ca voluntar, pentru a ajuta la îmbunatatirea calitatii si sigurantei pacientilor.
Începând cu anul 2005 s-a alaturat fundatiei Medical Support în România si a sprijinit în mod voluntar Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, iar de anul acesta ofera sprijin Spitalului Judetean de Urgenta Satu Mare.
Primul plan de îngrijire al pacientilor implementat într-un spital din România a fost realizat cu ajutorul ei, iar acest plan de îngrijire a fost model pentru alte spitale din tara. Carole a facilitat nenumarate vizite ale asistentilor romani în Anglia, pentru a se perfectiona pe diverse teme: respectarea demnitatatii si intimitatii pacientului, curatenie si dezinfectie, prevenirea infectiilor, îngrijirea pacientilor în terapie intensiva si bloc operator, inclusiv tehnici speciale de îngrijire a pacientilor cu dementa.
“Carole a stiut sa ne faca sa avem mai multa încredere în noi si astfel sa avem curajul sa schimbam lucrurile în bine pentru pacienti si pentru personalul medical”, spunea Ramona Marincas, asistent medical în cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau, pentru EPF (European Patient Forum).
Carole are o experienta de 40 de ani în calitate de asistent medical, din care 20 de ani in specialitatea Controlul Infectiilor, iar restul în Managementul clinic. Interesele principale ale lui Carole includ Siguranta pacientilor si Îmbunatatirea calitatii.

Vizualizari 804
Comentarii articol

>

in 26 Septembrie 2018 8:17

de doamna Marincas nu vorbes nimeni? a avut o contributie mare cu englezii!!!!!

>

in 26 Septembrie 2018 9:00

De doamna Marincaş să vorbească cei ce ştiu de toate matrapazlâcurile pe care le-a făcut cât a fost director.

>

in 26 Septembrie 2018 11:23

ziarule mai mergi si tu pe la urgenta si vezi care este respectul ata de pacenti ,promtitudinea cu care vei fi intampinat si faptul ca pt. o injectie trebuie sa faci vechime cel putin 3 ore.la banii lor nu au nevoie si de pacienti.sa va fie spitalul de ras nesimtitilor.

>

in 26 Septembrie 2018 13:35

DA,STAI LA URGENȚĂ PĂNĂ NU MAI POȚI,IAR DOCTORII STAU LA TACLALE PRIN CABINETE !!!!

>

in 26 Septembrie 2018 15:19

Trăiască nesimțirea si ura de clasă!

>

in 26 Septembrie 2018 15:40

La Reprez.Pacientului se masluiesc toate! Unde-s reclamatiile scrise la adresa lui Jidveianu si schizofrenei de Zaharia de la Diabet??!! Asta e cu tratament psihiatric de mica si o tine spitalu si Neaga in brate!! Nu-i asa,stimata cucoana-manager interimar???!!!

 (nu este publicat)
NOTA: Sunt interzise injuriile, cuvintele obscene si atacul la persoana.

Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.