Sondaj



RSS Feed

Programul Rabla incepe in 5 aprilie, cu 20.000 de tichete si cu conditii noi

19 Martie 2019

Programul Rabla intra în cel de-al 15-lea an si va fi lansat anul acesta pe 5 aprilie, cu doua luni mai târziu fata de anul trecut, când a pornit în februarie.

Initial vor fi 20.000 de tichete, pentru ca ulterior numarul lor sa fie suplimentat, ca in anul trecut, când s-a ajuns la un total de 50.000 de tichete, cel mai mare din ultimii ani, scrie Ziarul Financiar.
Programul Rabla vine insa cu un set de reguli noi anul acesta.
În primul rând, proprietarul masinii trebuie sa aiba domiciliul în România, iar detinatorul vehiculului nu trebuie sa apara în evidentele Fiscului cu datorii.
Cât despre autovehiculul casat, acesta trebuie sa aiba o vechime de minim 8 ani si Inspectia Tehnica Periodica valabila. În aceste conditii, rablele abandonate nu mai pot fi acceptate în programul guvernamental.
Cât despre criteriile de poluare, masinile ce urmeaza sa fie cumparate trebuie sa genereze cel mult 120 g CO2/km, spre deosebire de limita acceptata în 2018, de 130 g CO2/km.
Solicitantii de tichete Rabla trebuie sa se înscrie la un dealer autorizat. Dupa înscriere, trebuie sa duca vehiculul la REMAT si sa îl radieze din circulatie. Abia apoi vor putea intra în posesia

Programul Rabla incepe in 5 aprilie,  cu 20.000 de tichete si cu conditii noi
noii masini. Banii pentru tichetele Rabla vor fi virati direct dealerilor.
Prima de casare ramâne si anul acesta la 6.500 de lei, dar solicitantii pot primi ecobonusuri, de 1.000 sau 1.700 de lei, în functie de caracteristicile masinii.

In ultimii doi ani, in tara au intrat aproape
800.000 de masini numai bune de casat

Presedintele Asociatiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), Gabriel Sicoe, spune, citat de Ziarul Financiar, ca din cauza eliminarii timbrului de mediu în ultimii 2 ani s-au importat în România un milion de masini vechi, din care 79% cu o vechime mai mare de 8 ani, adica masini care se pot încadra în programul Rabla, 73% sub normele Euro 4 si 70% diesel, adica exact masini de care Europa de Vest vrea sa “scape”.

Vizualizari 1043
Comentarii articol

>

in 19 Martie 2019 6:16

Tu crezi ca orice om își permite o mașină nouă, numai bugetarii pusi politic și cei care au lucrări cu statul.

>

in 19 Martie 2019 6:29

Foarte bine zis ,doar cei care lucreaza in parlament isi permit o masina noua ......Noi oameni de rand doar mai vechi !!!! dar suntem multumitii si cu masini mai vechi.......

>

in 19 Martie 2019 7:49

Ca si vechime trebuie sa aiba 8 ani in Romania, nu in alta tara.

>

in 19 Martie 2019 9:06

Reguli noi, introduse de mafia servisurilor. Daca maşina are ITP-ul, înseamnă că este corespunzătoare pentru trafic auto, nu este rablă. Nimeni de la mediu nu explică această regulă facută de descreierați.

Mai nou si rabla trebuie sa aiba ITP valabil>

in 19 Martie 2019 9:51

altfel nu e "rabla".

>

in 19 Martie 2019 18:23

NU INTELEG CUM O MASINA FABRICATA DUPA ANUL 2000 EURO 3 ESTE RABLA ,IN SCHIMB UN TRABANT SAU O DACIE FABRICATA PRIN ANI 1970 ESTE OK ....

>

in 19 Martie 2019 21:08

?euro 4, nu!

 (nu este publicat)
NOTA: Sunt interzise injuriile, cuvintele obscene si atacul la persoana.

Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.