Sondaj



RSS Feed

Sa te crucesti, nu alta; ba sa si scuipi in san

Preotul Durnea Rusalim din Zimbor n-a vrut nicicum sa ingroape mama unor copii saraci lipiti fara 1.000 de lei

25 Noiembrie 2016

Sa ne ierte Dumnezeu pe toti, dar pe preotul din Zimbor nu stim cine il poate ierta. Chiar in editia de ieri a ziarului prezentam cazul disperat al familiei Arghisan din Zimbor si am facut si noi apel la cititori sa aiba indurare si, daca pot, din putinul lor sa puna deoparte fie un leu, fie un gand milos pentru drama pe care o traiesc doi copii, unul de 11 ani si unul de 13 ani. Dupa ce au dus-o toata viata in saracie absoluta, au stat ani la capataiul mamei bolnave de cancer cu gandul ca poate a doua zi nu o mai vad, au ramas orfani. Mama, in varsta de 42 de ani, s-a dus la ceruri. A trait toata viata ei, asa scurta cum a fost, in lipsuri si in dureri fizice, dar mai ales sufletesti pentru ca nu a putut asigura un trai normal copiilor ei, cu doar 700 de lei castigati de sotul Vasile, care munceste ca cioban.
Ne-am dus ieri la Zimbor cu gandul sa continuam campania de ajutorare in care s-au inscris multi salajeni de buna credinta. Noi, cel putin, am fost oripilati (si e foarte putin spus) de modul in care vede lucrurile preotul din comunitate, Durnea Rusalim.
Am stat de vorba cu Vasile Arghisan, un om slabit de atata suferinta. Nu se putea opri din plans. Si aflam ca parintele Durnea Rusalim nu a vrut sa-i inmormanteze sotia pana nu plateste 1.000 lei. Ne-a aratat chitanta cum ca a platit toti banii si nici nu-i cerem sa se umileasca spunandu-ne cum a facut rost de ei, cand celor doi copii ai lui le e foame.
Vasile Arghisan i-a cerut preotului sa se indure sa faca o derogare de la plata acestei contributii, pentru ca nu avea de unde sa scoata atatia bani. A cerut mila, i-a cerut ajutor preotului sa ii inmormanteze sotia macar cu 500 de lei, nu 1.000. Parintele nu a acceptat nicicum.
Am vrut sa vedem cine-i acest preot neindurator si cu inima de piatra. Deja aveam si numai simpla curiozitate cum poate arata un astfel de om in sutana? Ne-am dus la acest Durnea Rusalim. O intrebare ne ocupa tot universul mintilor noastre. Poate explica preotul cum e posibil sa ceri bani, si nu putini, pentru inmormantare, stiind ca iei de la gura a doi copii mici si extrem de saraci, care tocmai au ramas orfani.
Culmea, preotul Durnea Rusalim chiar avea o ex-plicatie. Desigur, foarte deranjat de prezenta noastra ca reporteri, a spuns ca el a respectat ordinele consiliului parohial din Zimbor si ca "nu s-a dorit ca aceasta familie sa fie inmormantata fara bani".
L-am zgandarit putin si i-am spus, de parca nu stia, care este situatia familiei. A rabufnit si a ne-a amenintat ca cheama politia. Am plecat, facea scandal.

Sa fie primit, cu toata rusinea, dar trebuie returnat

Sigur ca nu ne-a fost destul "scuza" preotului ca regula in parohie e sa iei de la omul sarac si necajit si pielea de pe el. Am luat legatura si cu purtatorul de cuvant al Episcopiei Salajului, parintele Claudiu Nechita, si i-am povestit de-a fir a par totul. Ne trebuia o logica a lucrurilor de la cei care, chipurile, stau mai aproape de Dumnezeu.

Preotul Durnea Rusalim din Zimbor n-a vrut nicicum sa ingroape mama unor copii saraci lipiti fara 1.000 de lei
Claudiu Nechita ne-a cerut timp sa se documenteze si din alte surse si ne-a raspuns. "Intr-adevar, cele relatate de voi sunt asa cum mi le-ati prezentat. Am luat legatura cu preotul din Zimbor, Durnea Rusalim, care mi-a spus ca nu a avut taria sa prezinte situatia sociala a familiei Arghisan in consiliul parohial din Zimbor si, in consecinta, a actionat dupa ordinul consiliului parohial. Preotul isi asuma toata actiunea pe care a savarsit-o. Tot preotul mi-a spus ca suma de 1.000 de lei va fi inapoiata familiei Arghisan. Cred ca acest lucru este cel mai important. In continuare vom cerceta situatia si vom vedea daca se impun si alte masuri", ne-a declarat purtatorul de cuvant al Episcopiei Salajului, preot Claudiu Nechita.
Nu stim ce masuri s-ar putea lua pentru popa Durnea Rusalim, care n-a avut taria sa prezinte cazul in consiliul parohial si a avut slabiciunea banului, smuls de la cea mai saraca familie pe care o stim.


Satenii nu fac ce face popa; cineva-i cu susu-n jos

Ieri, la numarul 170 de pe strada Recea din Zimbor, am gasit aceeasi saracie lucie pe care o stiam din vara, cand scriam prima data de necazul familiei Arghisan. Mama, Liliana, traia inca, dar mai mult se chinuia. Acum, peste toata saracia a cazut si moartea ei. Vasile Arghisan ne-a primit in bordeiul lui. La putina vreme a ajuns si primarul comunei Zimbor, Muresan Gabriel, care ajuta familia. Le-a dat materiale de constructii sa isi faca o baie, doi mesteri care sa lucreze, lemne de foc, pachete de dulciuri pentru copii. Si viceprimarul Adrian Ioan Florea, vecin cu familia Arghisan, si-a oferit ajutorul. Satul a pus mana de la mana, s-a mobilizat si a ajutat familia. Doar popa Durnea Rusalim nu-i in ton cu lumea la Zimbor.

Da-l incolo de popa, hai sa facem noi ceva
pentru doi copii cuminti si prea greu incercati

De dragul celor doi copii, care sunt cuminti, merg la scoala, au nevoie de haine, de mancare si de rechizite, in prag de sarbatori putem face si noi o fapta buna, sa aducem un strop de bucurie in sufletele acestor copii nevinovati si prea greu incercati.
Cei care doresc sa ajute familia Arghisan pot merge în Zimbor, pe strada Recea, la numarul 170, sau îl pot contacta pe facebook pe Nelu Prodan, coordonatorul campaniei de ajutorare, sau pe Arghisan Vasile Dumitru. Se pot face donatii in conturile deschise pentru ajutorarea celor doi copii.

Cont euro: RO96BTRLEURCRT00G2521701
Cont ron: RO27BTRLO3201201G25217XX

Vizualizari 33739
Comentarii articol

>

in 25 Noiembrie 2016 0:31

popa trebuie talharit obligatoriu,E JIGODIE CU j mare,parca ar fi sapat el groapa sau a batut la usa la Dumnezeu, si io fi zis sa ia bani daca nu sa il lase la suprafata

>

in 25 Noiembrie 2016 7:32

Ar trebui satenii sa se adune putin si sa il puna la punct pe acest preot sau afara cu dansul

>

in 25 Noiembrie 2016 7:48

Ar trebui satenii sa se adune putin si sa il puna la punct pe acest preot sau afara cu dansul

>

in 25 Noiembrie 2016 8:05

de acest lucru se mira cei care nu cunosc biblia dar Dumnezeu asa spune ca ceata preotilor este o ceata de talhari apoi daca asa a spus Dumnezeu asa este si popii dovedesc acest lucru zi de zi. RUSINNNNNNEEEEEE LOOOOOOOOOOR.

existentialism>

in 25 Noiembrie 2016 8:12

In primul rand nu exista ,a ierta, din partea unui Dumnezeu,indifetent daca este Tartor sau Demiurg. Aici se vede inca odata,faptul ca este o mare diferenta intre ceea ce proclama religiile si ceea ce fac in realitate. Ce fel de religie este aceasta in care dupa ce te distruge fiintial prin inrobire te mai pune sa platest la injumari,cununii,botezuri ssu cand sat numiti pe posturii preotii. Se vede clar apartenenta la gruparile civilizationale agresoare de tip egoist. In aceasta lume sant doua tipuri de oameni,EGOISTI SI ALTRUISTI. Modul lor de gandire si manifestare este:EGOISTII:SIREATA(smecjer),oportunista(individ),desteapta(egon demon),vicleana(bestie,diavol),perfida(canalie),sadica(monstru). manifestareAltruistii:inteligenta(istet),implicativa(cetatean),inteleapta(omen,bonom),just a(inget),protectiva(protector),salvatoare(sacral). Vedeti in ce categorie de mai sus il puteti incadra pe acest popa. Vesul PRECUM IN CER ASA SI PE PAMANT face aluzie la faptul ca si conducatorul acestei religii ,extraplanetare,se aseamana in fapte cu acest popa. SAU: NU ORCE CER CJIAR INSTELAT, E VREDNIC DEA FI ADORAT, NU ORCE CER CHIAR INSORIT, E VREDNIC DE A FI CINSTIT.

RUSINEEEEE....>

in 25 Noiembrie 2016 8:23

RUSINE SA LE FIE..... NU le mai platiti banii preotilor ...oricum isi iau salariile de la stat...Oamenilor voi iati invatat asa NU LE MAI PLATITI BANIII LA NICI O INMORMANTARE...ASTIA CARE IAU BANI LA INMORMANTARI NU-S SLUJITORII LUI D-ZEU ...SUNT niste LUpi imbracati in piei de OI

>

in 25 Noiembrie 2016 8:33

EU zic mai bune puneti mana pe BIBLIE si CITITIOOOO si o sa va convingeti toti ca trebuie sa va POCAITI si sa puteti verifica ce zice POPA la slujbe la biserica si sa-l trageti la raspundere daca nu implineste BIBLIA . DACA nu cititi Biblia va prostesc toti preoti cum vor ei... Convingeti-va singuri citind BIBLIA ... NU AVETI NIMIC DE PIERDUT ... AVETI NUMAI DE CASTIGAT... O sa va dati seama de DORINTA lui D-zeu pentru toti oamenii...

>

in 25 Noiembrie 2016 8:34

Pentru cel de la 8:23 Sunt perfect de acord cu tine insa poate nu stii ca popa nu are salar interg de la stat si asta este cea mai mare prostie posibila ,doar un anumit procent il primeste de la stat iar resul trebuie sa-l coplecteze din banii primiti de la credinciosi ,crezi tu ca nu ar fi mai ok sa mearga in 10 sau 12 a lunii si sa-si ia banii la fel ca oricare angajat din tara asta ? asta oricum nu scuza insa cazul prezentat de articol !

>

in 25 Noiembrie 2016 8:35

Parinte, se pare ca voi sunteti cei care ridicati piatra!!!!! Si mai mult il ajuta si NECHITA! In postul Craciunului nu ai taria sa ajuti o familie nevoiasa, incercata de durere si saracie???? Unde-i milostenia, unde-i buna invatatura ? Inceruri la Bunul Dumnezeu!!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 8:36

JIGIODIE, SATANA

existentialism>

in 25 Noiembrie 2016 8:36

DE VREI SAL CAUTI PE DUMNEZEU, SAL CAUTI MAI INTII IN NEAMUL TAU, CINSTIND PE ACEI CE TEAU NASCUT, APOI PE CEI CE TEAU CRESCUT, APOI PE CEI CEAU FAURIT, O TARA IN CARE AI GASIT, UN LOC SUB CER SIUN VIITOR, CA OAMENII ATUNCI CAND MOR, SA STIE UNDE VOR PLECA, CAND VOR SCAPA DE LUMEA REA, IN CARE AU PATIMIT CULIT, CINSTIND UN CER NELEGIUIT, AI GRIJA DAR CA CERUL TAU, SA NU ASCUNDA NICI UN RAU, DIN CELE CARE INROBESC, PE CEI CE CERUL IL CINSTESC, MAI AFLA DAR CA OAMENI RAI , IAU INROBIT DE MULT PEAI TAI, CUN DUMNEZEU INCHIPUIT, DE EI IN MOD NELEGIUIT, IN CARE OAMENI CAND PIER, VOR ZABOVI INSPAIMANTATI , CA NU POT FI INREGISTRATI, IAR CERUL CEI VA ACCEPTA, SII VA PUTEA INREGISTRA, INTAI II VA JUDECA, CA SAU LASAT INBROBODITI, DE DUMNEZEII INCHIPUITI.

>

in 25 Noiembrie 2016 8:43

NESIMTIRE !!!!!!! POPA A FACUT "O FAPTA BUNA INAINTE DE CRACIUN" OARE CU CE FEL DE PREDICI APARE IN FATA OAMEMNILOR: SA-TI FIE RUSINE DOMN PARINTE!!! DE FAPT NICI NU AR TREBUI SA TI SE SPUNA ASA....

>

in 25 Noiembrie 2016 8:45

Probabil ca acest ,,popa,,nu are in Biblia lui versetul care zice ,,fara plata a ti primit fara plata sa dati,,Dumnezeu sa aiba mila si indurare de el.

>

in 25 Noiembrie 2016 8:46

ati auzit zicala,,pestele de la cap se impute" stiti cumva care este un simbol al ,,religiei" nu ma refer la credinta....PESTELE deduceti dumneavoastra.....daca religia cu sute si mii de constructii-numite biserici fac legea in tara asta, ne miram de ce o ducem asa de bine,,,, altii pun o baza pe scoli, spitale, cercetare, noi pe religie, si uite asa,,,, ajungem sa traim ca si in rai......Fiecare da ce are preotii lacomie, muritorii de rand.......ce sa mai dea......

>

in 25 Noiembrie 2016 8:59

pt. 8:34 va citez,,insa poate nu stii ca popa nu are salar interg de la stat si asta este cea mai mare prostie posibila ,doar un anumit procent il primeste de la stat iar resul trebuie sa-l coplecteze din banii primiti de la credinciosi ,crezi tu ca nu ar fi mai ok sa mearga in 10 sau 12 a lunii si sa-si ia banii la fel ca oricare angajat din tara asta?" cu tot respectu permitetimi sa va spun, corect ar fii ca preotii sa-si primeasca salariul de la biserica si nu de la stat! vrei sa o religie Foarte bine-Felicitari, dar nene plateste atunci, vrei sa ai ceva plateste, dar nu cere sa ai ceva pe banii mei, si eu sunt un platitor de taxe si impozite(si nu platesc putin) insa nu sunt de acord ca acel putin ori mult sa se dea la religii, atata timp cat ne mor oamenii din lipsa de medicament vezi unele spitale, cand copii nu au lucruri elementare,,, judecati dumneavoastra cei corect......

>

in 25 Noiembrie 2016 9:04

iar fi destul cvat primeste de la stat. toti au niste burdihane de zici ca-s umflati cu pompa. sa le fie rusine.

>

in 25 Noiembrie 2016 9:12

dar cu anul 2007 (pe chitanta) ce s-a intamplat? A uitat sa-l treaca, sau l-a omis ???!!!! Sa mearga sa incaseze taxa si pentru 2007.

>

in 25 Noiembrie 2016 9:14

In acest caz de ce nu trimite dl. Petroniu un punct de vedere? Sau banii astia au mers la el sa-si mai aranjeze ceva la castel? Petroniiiuuuu ce fac oamenii tai?

>

in 25 Noiembrie 2016 9:14

dar cu anul 2007 (pe chitanta) ce s-a intamplat? A uitat sa-l treaca, sau l-a omis ???!!!! Sa mearga sa incaseze taxa si pentru 2007.

>

in 25 Noiembrie 2016 9:14

dar cu anul 2007 (pe chitanta) ce s-a intamplat? A uitat sa-l treaca, sau l-a omis ???!!!! Sa mearga sa incaseze taxa si pentru 2007.

>

in 25 Noiembrie 2016 9:14

Hotie!!! Sunt multi care patesc asta dar cazurile nu sunt facute public pentru ca oamenii inghit.

>

in 25 Noiembrie 2016 9:17

De ce nu avem nici un punct de vedere din partea d-lui Petroniu? Sau banii ai mers la domnia sa sa-si mai aranjeze un pic castelul? Petroniiuuuuu ce fac oamenii tai?

>

in 25 Noiembrie 2016 9:31

Pe vremea comuniştilor nu era at

>

in 25 Noiembrie 2016 9:59

Toata treaba pleaca de pe episcopul Petroniu. La intrarea in biserica romano catolica din Zalau sunt trecute tarifele la servicii religioase.Cununia si inmormantare se taxeaza cu 200 de lei.Parca e mai uman.

>

in 25 Noiembrie 2016 10:05

Mai mare flamind de bani ca Petroniu episcop cica.. primeste bani ca sa numeasca popii la parohii rusine!

>

in 25 Noiembrie 2016 10:05

Mai mare flamind de bani ca Petroniu episcop cica.. primeste bani ca sa numeasca popii la parohii rusine!

>

in 25 Noiembrie 2016 10:05

Mai mare flamind de bani ca Petroniu episcop cica.. primeste bani ca sa numeasca popii la parohii rusine!

>

in 25 Noiembrie 2016 10:10

Presa și-a atins din nou scopul, și anume acela de a instiga la ură și dezbinare, doar pentru a face senzație. Trebuie precizate,

existentialism>

in 25 Noiembrie 2016 10:18

Aceasta este adevarata fata a religiilor care au fost create in extraplanetar ,strict pentru a inrobi,aservi si sclaviza oameni. Inrobirea fiintiala a omului se realizeaza prin exorcizarea lui in cadrul ritualurilor de botez,cununie,dezlegari si are rolul de a pune pecetea de rob. Odata inrobit ,marea majoritate a drepturilor omului sat preluate de Hristos care din acel moment hotareste asupra lui. Toate fondurile adunate intro biata de om,necesare supravetuiri in lumea urmatoare sant acaparate de Hristos,iar omul cand paraseste acesta lume este sarac dar mai ales este facut rob cu acte inregula. Acestia sat folositi ca si consumatorii de rau existential pe care Hristos il aduce din alte lumi mai bogate care prefera sa plateasca decat sa sufere cei de acolo. Asta fac religiile care sant conduse de conducatorii de tip Tartor.

25 11 2016>

in 25 Noiembrie 2016 10:42

Ce va face episcopia cu acest popa ,il va avansa doar nu il vor SACTIONA . Asa e in SALAJ faci prosti ajunji si chiar DIRECTOR ca pana la DUMNEZEU te papa sfintii. Un preot spunea ca daca la dumnezeu ii place nu avem ce face .!!?/. Rusine episcopiei pentru AVANSARI .

>

in 25 Noiembrie 2016 11:14

Nu Ai CE asstepta de la preoti biserica a devenit o afacere profitabila oameni Sa fie oameni de la popa nu aveti CE astepta

>

in 25 Noiembrie 2016 11:23

ia vedeti la Solomon un popa model nu numai ca nu taie chitanta pentru banii luati de la bietii oameni care sunt fraieri dar are un mare dar de a plinge in fata altarului duminica dar mai ales la sarbotorile mari ca nui ajung banii si ca moare de foame iar el e cat o bubulie de tulheni de mare.este scutit de impozite ca are handicap de a fura lemne.are tractoare toata gama de unelte 3 sau 4 masini si zice ca e sarac si il cheama Ioan albert din bobota nu o stat acolo ca nu lo primi oamenii ca sunt mai isteti ca cei din solomon.Ingheata oamenii de frig dar padurea parohiei de 6 sau 7 hectare am auzit o vinde el sitraieste bine doar e jinere la butanu.sisi bate joc de oameni.mai si bate cate un cetatean care nui da banii ceruti .mai sunt multe de spus in viitor.

>

in 25 Noiembrie 2016 11:36

Pentru cel de la 8:34.Nu merita acest popa nici macar un leu de la stat.De ce ar trebui sa platim pe unul care nu face nimic din ce zice biblia.Oare n-ar fi fost normal ca el sa fie cel care sare in ajutorul familiei si nu sa jumuleasca de bani o familie si-asa batuta de soarta.Oare poate inghiti cuminecatura stiind ca a mancat mancarea acestei familii ppe multa vreme.Sa-i fie rusine ,lui si intregului consiliu.

>

in 25 Noiembrie 2016 11:47

Am cunoscut acest preot,este de o răutate rar

25 11 2016>

in 25 Noiembrie 2016 11:49

Pentru inteligentul de la 10:10,ADEVARUL doare tot timpul.Iar sobolani si soareci vor ............. cat va exista planeta .

Petronel...>

in 25 Noiembrie 2016 12:01

No vrut popa nicidecum sa se lase fara 1000 se lei,ori ce mai tura vura,acolo in Zimboru cela mortu nu se ingroapa cu popa?!...

>

in 25 Noiembrie 2016 12:02

Toți preoții sunt la fel. Vor bani nu nu ii interesează nimic slujba la biserică ca si orice serviciu. Rușine

>

in 25 Noiembrie 2016 12:15

Spune Dumnezeu in Biblie ca nici preotii nu vor intra in imparatia cerurilor si pe cei ce vor sa intre nui lasa si fac agitatie cind un pacatos swe pocaieste poarta ura mare ca mai pierde din necunoscatori ai bibliei ca daca cunosti biblia tie mila de bietii oameni cum isi pierd mantuirea ascultand de ei cum sa te spovedesti la un pacatos mai mare ca tine poate ca merg cu drag unele la spovedit ca primesc canoane placute fara bani ca doar recupera de la saraci nenorocitii de ei.

>

in 25 Noiembrie 2016 12:25

pentru 10:10 stimabile ,,om religios" chiar si acuma nu stiti sa va comportati nu spun firesc ci omenesc! banuiesc ca daca ati avea o arma si posibilitatea ati trage in om!!! haideti sa nu lasam ura si prostia sa o ia la.... cu atat mai mult ca dumneavoastra faceti parte din cei cari sunt religiosi nu spun ultra..... presupunem ca acel,,asa zis preot" a ajutat familia cu bani, fapt consemnat in caiet??? si daca e asa milostiv, de ce nu a platit in locul acelui amarat acea ,,taxa"? ca doar e sluga Domnului al lui Hristos care a acceptat sa moara si pentru dansul si a platit in locul lui pacatul.....ori din nou se vede foarte clar ce inseamna religia!!! desigur ca ziaristul e vinovat pentru adevar, un bun roman a scris niste versuri care sunt puse pe melodie, Vinovatii fara vina...... Dragul meu asta este o realitate nu o nemultumire nu scop de a face ori nu publicitate, ci ADEVAR care.....se stie supara doar pe cei ce nu o iubesc

>

in 25 Noiembrie 2016 12:38

E clar ca majoritatea celor care au comentat aici nu cunosc realitatea. Nici a cazului prezentat si nici a situatiei din interiorul bisericii.

>

in 25 Noiembrie 2016 12:52

Pe la Primărie pe cand vizită?

>

in 25 Noiembrie 2016 13:06

,,NU TREBUIA SA MOARA DACA NU A AVUT BANI, TrEBUIA CA IN LOCUL EI SA ,,MOARA POPA.. !

>

in 25 Noiembrie 2016 13:06

,,NU TREBUIA SA MOARA DACA NU A AVUT BANI, TrEBUIA CA IN LOCUL EI SA ,,MOARA POPA.. !

>

in 25 Noiembrie 2016 13:06

,,NU TREBUIA SA MOARA DACA NU A AVUT BANI, TrEBUIA CA IN LOCUL EI SA ,,MOARA POPA.. !

>

in 25 Noiembrie 2016 13:39

am vazut comentariile voastre , oarecum rautacioase, ma refer la faptul ca mereu se generealizeaza , de fiecare data cand apare un astfel de articol se loveste in intreaga preotie,poate nu e chiar asa eu am intalnit si preoti adevarati cu suflet mare care stiu sa poarte de grija pastoritilor mai mult se dedica cu totul slujirii lor

>

in 25 Noiembrie 2016 14:12

Si eu am patit cu unul dintre parinti, datorita faptului ca nu am platit contributia la biserica din Zimbor pentru ca noi apartineam de Cluj si o plateam acolo, a incercat sa imi bage bete in roate datorita faptului ca am vrut sa il ingropam in anumit loc nu are rost sa intru in detali, imi pare rau ca se intampla astfel de lucruri in satul natal dar ce sa facem asteas preoti. Pacat de preotu care era inainte om pita lui Dumnezeu pacat ca a plecat din parohia Zimbor

drgherg>

in 25 Noiembrie 2016 14:16

daca moare popa //dau eu 1000

>

in 25 Noiembrie 2016 14:53

Rusine ptr acest preot,probabil are o cota ptr Patrocle ,preotul are salar de la stat si nu trebuie sa plateasca nimic,totul este o minciuna!

>

in 25 Noiembrie 2016 15:03

Este o rușine si cu bani pt contribuție ce face ca cimitirul e ca o pădure pt ce plătim contribuția ca pt orice face preotul din zimbor trebuie plătit si pt o amarata de feștanie tre sai dai 50 de lei nu ia nimeni masuri e vai si amar de acest preot

>

in 25 Noiembrie 2016 15:07

Lasa ca parintele din bani astia,le va lua ceva la catalin si catalina,altfel e camatar nu preot!

>

in 25 Noiembrie 2016 15:08

Lasa ca parintele din bani astia,le va lua ceva la catalin si catalina,altfel e camatar nu preot!

>

in 25 Noiembrie 2016 16:16

Imi pare rau ca ma bag, dar in 2005 familia nu statea in Zimbor ei stateau in satul natal al Lilianei, pt ca si pe baiat acolo l-a botezat in 2005 cei care tot vorbiti calculati 2016-2005=11 ani exact atatia ani cati are copilul si eu stateau in satul Lilianei nu in zimbor

>

in 25 Noiembrie 2016 16:18

SI INCA O FAZA UITATI-VA PE CHITANTA NU ESTE STAMPILA:-)deci trageti concluzii nu toti suntem prosti!!!!din cate stiu o chintata cand o primesti o primesti cu stampila si semnatura ca sa fie valabila!!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 16:18

SI INCA O FAZA UITATI-VA PE CHITANTA NU ESTE STAMPILA:-)deci trageti concluzii nu toti suntem prosti!!!!din cate stiu o chintata cand o primesti o primesti cu stampila si semnatura ca sa fie valabila!!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 16:31

DACA VA UITATI ATENT CHITANTA NU ARE STAMPILA!!!!din cate stiu eu pe orice chitanta se pune semnatura DAR SI STAMPILA, aceasta CHITANTA NU ARE STAMPILA!!!!!Deci trageti voi concluziile cei care spuneti ca nu si-a platit contributaia pe 2005 daca el nu statea acolo!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 17:04

Nenorocit de popa

Asta a fost picatura care a umplut paharul>

in 25 Noiembrie 2016 17:05

Toata lumea isi da cu presupusul dar cati cunosc realiatea asa cruda cum e ea in legatura cu preotul din Zimbor??? sigur cei ce traiesc acolo , nu restul. Ce s-a intamplat este doar un fir de nisip din ce e de fapt cu acest preot, cum ii jegmaneste de bani pe bietii sateni, ca-s batrani, ca-s orfani, ca au ca n'au; ar fi multe de spus si de cercetat dar cand ai proptele la episcopie, nu e loc de clintire din parohie.Oamenii nu indraznesc sa zica multe ca i-a amenintat ca citeste afurisenii pe ei, ba unii chiar sustin ca au patit-o;Dle reporter, merita aprofundata problema , nu o lasati asa, va rog, si credeti-ma stiu ce spun.Nu trebuie sa mergeti pe Recea, numai la sosea.

>

in 25 Noiembrie 2016 17:09

Pentru cel de la 11 23 sa ii mananci pula la popa din Solomom daca poti sa zici ceva rau despre acel om. Daca ar fi toti preotii ca si el nu ar fi ajuns biserica in halul in care a ajuns! Esti paralel cu realitatea si nu stii despre ce vorbesti, p

>

in 25 Noiembrie 2016 17:14

Acum vad ca extraordinarul PRIMAR gabriel muresan si-a atins scopul.Dece nu spune edilul ca tatal copiilor a fost sluga la el la turma unde il platrea cu alcool. De ce nu spune primarele cu vicele lui cu ce au ajutat ei familia ARGHISAN ca doar ei sunt cei mai mari fermieri ai satului ei sunt stapani de sclavi si se cred atotputernici in localitate? Ce poti sa spui de caracterul unui om de un caracter si inteligenta indoielnica care si-a parasit prima sotie pentru o fetiscana de varsta ficei lui? De ce nu sa oferit domnul primar sa plateasca el contributia familiei catre BISERICA sau sa propuna scutirea familie ARGHISAN si a altor familii nevoiase de plata contributiei ?Iar acea suma sa fie impartita la restul familiilor? De ce domnul primar nu afost un bun sfetnic pentru fosta lui sluga (vasile arghisan) sa il sfatuiasca sa nu-si bea banii,putinii bani pe care ii castiga si sa ii folosesca in interesul familiei?Intreb acici locuitorii zimboreni de cate ori l-ativazut beat pe domnul ARGHISAN? Si acum pentru caricatura de reporter care scrii la comanda un articol foarte putin documentat :ESTI O RUSINE PENTRU PRESA!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 17:19

Trebuia sa plateasca la timp si nu era mare scofala....cum au bani de telefoane si alte rahaturi puteau plati si taxa asta...dar am ajuns niste plangaciosi si niste lenesi care asteptam ajutor social,paraziti ai societatii...

>

in 25 Noiembrie 2016 17:19

PT 17:05 Esti un frustat si o jigodie si oare nu locuiesti in ZIMBOR pe sosea colt cu strada care duce spre centru??? Ba nu va temeti ca va bate DUMNEZEU?

>

in 25 Noiembrie 2016 17:36

Un articol scris de bunul ortodox ARTUR SZEKELY!! Cu cat ai fost platit de penalul primar ZIMBOR? De ce nu scrii de realizarile primarului , de afacerile lui ,de cati bani incaseaza de la APIA de cati bani a costat reparatiile de la caminele culturale si SUTOR si CHENDREMAL, de calitatea lucrarilor si de utilitatea drumurilor asfaltate din camp?Unde duce un drum asfaltat nu cumva la cabana si ferma viceprimarului? CAMINUL CULTURAL din ZIMBOR este o rusine o ruina .Masinile PRIMARIEI sunt folosite in interese personale cadoar angajatii primariei ZIMBOR nu au si alte interese!! Mare reporter de ce nu scrii despre lipsa unui medic din comuna de lipsa unei minime asistente medicale de ce scrii mizerii la comanda??

>

in 25 Noiembrie 2016 17:55

Mare dreptate aveti cu totii. Dar ca patitul nu stie nimeni. Au fost cateva"revolte" ale satenilor care au avut curajul de a spune in biserica lucruri neplacute. Dar, din nou, satenii nu au fost solidari, au plecat capetele, parintele a ramas puterea suprema si satenii respectivi sau ales cu rusinea. Stiti voi despre ce vorbesc

>

in 25 Noiembrie 2016 18:05

Daca stam si pivim realizarile PREOTULUI si ale primarului in ZIMBOR vedem: -o BISERICA neintretinuta si nerenovata -satul are cea mai moderna retea de apa si canalizare -satul are cel mai frumos camin cultural di judet -comuna are cel mai dotat cabinet medical si cel mai specialist medic de familie. Deci domnilor, judecati si trageti concluziile!!

>

in 25 Noiembrie 2016 18:22

Sateni prosti,de ce nu al alungati din sat?? La inmormintarea tatalui meu(dupa ce le-am platit preotilor si cintaretilor) mi-au mai cerut bani ca nu le-am dat suficient( a venit la mine un cintaret si mi-a spus ca preotii nu sint multumiti ) Au devenit niste draci in toale negre !!!

>

in 25 Noiembrie 2016 18:22

Propun sa-l violam pe preot. Ma sacrific. O merita din plin. Sa-l bata bunul Dumnezeu acum in prag de sarbatori!

>

in 25 Noiembrie 2016 18:41

Pe primarul din Zimbor noi l-am ales pe preot ni l-au impus altii,primarul rau nu a facut rau la nimeni in schimb popa nu a facut bine si pe gratis la nimeni. multi si-au cautat preoti in alta parte. RUSINE SA-I FIE !!!!!!!!1

>

in 25 Noiembrie 2016 18:54

pt 18:41 Si tu esti din cei care pentru o bere ai votat un incult?Direct nu a facut rau la nimeni dar comunei, comunitatii ii face rau prin afacerile lui si prin anturajul de care este inconjurat!!

>

in 25 Noiembrie 2016 19:05

pt 18:41 Si tu esti din cei care pentru o bere ai votat un incult?Direct nu a facut rau la nimeni dar comunei, comunitatii ii face rau prin afacerile lui si prin anturajul de care este inconjurat!! Ce rau v-a facut PREOTUL nefericitilor cu ce va deranjeaza nu sta cu voi in crasma ,nu va face campanie electorala,nu este partas la hotiile voastre? Poate faceti ceva si il alungati si pe preot ca si pe medic!! Nemernicilor oare organele abilitate DNA ,CURTE DE CONTURI nu se autosesizeaza ca ati depasit orice limita.S-au terminat de vandut lemnele din padure primare?

>

in 25 Noiembrie 2016 19:10

toti preotii fac evaziune fiscala banii de la apia ii baga in buzunarele lor si pe deasupra mai cersesc si de la credinciosi pt ce pt ca oricum nu le spun credinciosilor adevarul despre mantuire.Sunt distrugatori de suflete .

>

in 25 Noiembrie 2016 19:13

DOAMNE-AJUTA sa se duca preotul,noi il iubim pe primar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toate sogoritele

>

in 25 Noiembrie 2016 19:16

:)))))

>

in 25 Noiembrie 2016 19:21

PREOȚII,SUSȚINUȚI DE POLITICIENI (HOȚI ȘI UNII ȘI ALTII) FAC CE VOR IN ȚARA ASTA ....IAR PROSTIMEA ACCEPTA TOATE MARȘEVIILE LOR !!!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 19:21

bun a fost ceausescu inaceasta privinta

>

in 25 Noiembrie 2016 19:22

De ce nu scrii reportere de devalizarea padurilor din ZIMBOR de primar si de fratele lui de ce nu scrii despre lucrarile de drumuri care nu duc nicaieri eventual la lacul viceprimarului, de ce nu scrii despre masinile si utilajele primariei folosite dupa bunul plac de primar si acolitii lui,de ce nu cercetezi reportere de unde are primarul banii pentru utilajele care le detine? De ce reportere nu scrii despre CENTRUL DE INFORMARE TURISTICA din ZIMBOR despre activitatea lui si a angajatilor? De ce reportere nu ai intrebat primarul despre lipsa unui medic din comuna ,despre lipsa canalizarii si a retelei de apa,despre starea caminului cultural? De ce reportere nu intrebi primarul cati asistati sociali are in comuna si ce prestari face cu ei?

>

in 25 Noiembrie 2016 19:25

Pt 19:13 Toate il iubiti pe primar!Adevarat vorbesc toate SOGORITELE!!!

>

in 25 Noiembrie 2016 19:30

Ii un porc de om

>

in 25 Noiembrie 2016 19:37

Sa verifice cineva cineva cati pensionari de handicap sunt in ZIMBOR si numele lor .Se spune ca si mama si tatal PRIMARULUI din localitate primesc pensie de handicap iar cumnarta salar de insotitor!!!Oare cine fura ?

>

in 25 Noiembrie 2016 19:37

Sa verifice cineva cineva cati pensionari de handicap sunt in ZIMBOR si numele lor .Se spune ca si mama si tatal PRIMARULUI din localitate primesc pensie de handicap iar cumnarta salar de insotitor!!!Oare cine fura ?

>

in 25 Noiembrie 2016 19:50

Toti preoti sunt la fel nu fac nimic fara bani sa_i fie rusine n_are frica de D_zeu

>

in 25 Noiembrie 2016 19:54

asa e si popa din rona

>

in 25 Noiembrie 2016 20:04

Asta nu-i popa. Ii un porc de om . Ar trebui schimbat. Toti coratori si sateni se tem de el. Face ce vrea el

>

in 25 Noiembrie 2016 20:06

Huooooooo golanilor ,javrelor si hotilor.Tine-ti tota Romania in prostie.

>

in 25 Noiembrie 2016 20:07

Popa ar trebui verificat ce face cu bani biserici si cu bani primiti de la apia. Tot cere bani de la oameni

>

in 25 Noiembrie 2016 20:09

popii sunt niste flamanzii si nerusinati,si noi suntem de vina ca le dam crezare la toate boscoanele lor

>

in 25 Noiembrie 2016 20:15

halal popa daca poate fi chemat asa

>

in 25 Noiembrie 2016 20:28

inca o dovada ca ne indreptam cu pasi repezi spre finalul acestei lumi,asa indiferenta mai rar...

>

in 25 Noiembrie 2016 20:34

Asta inseamna sa fii mafiot ortodox

>

in 25 Noiembrie 2016 20:37

Acesta nu e preot pentru oameni,e un zbir fara suflet ,fara un pic de bun simt .Consiliul parohial poate face ordine ,daca are coloana vertebrala si nu au frica de preot !Asta pe plan local . Se poate apela la forul superior,la protopopiat!

>

in 25 Noiembrie 2016 20:40

1. Nu toti preotii sunt la fel. 2. Chitanta nu e taxa de inmormantare ci conributia anuala pe mai mult de 10 ani. 3. La primarie, si nu numai, se plateste orice adeverinta, ca sa nu vorbim de alte taxe, iar la impozite nu te iarta nimeni.... 4. Preotul trebuia sa faca inmormantarea si fara sa ia acea contributie. 5. Daca ii scuteste pe unii... Iar pe altii, nu... Apare scandal in sat. Lumea e rea si invidioasa, iar cand e vorba de scutiri de taxe, toti devin saraci si nu au de unde. 6. Consiliul e fornat din oamenii din localitate, care cunosc sigur situatia familiei. 7. Astfel de relatari sa nu fie prezentate trunchiat. 8. Aici nu e vorba de salariul preotului.

>

in 25 Noiembrie 2016 20:47

Ar trebui sa fiti mandrii de Biserica frumoasa din Zimbor care a fost realizata de Domnul Parinte. Dar tot cei care nu merg la Biserica se afla in treaba sa vorbeasca

>

in 25 Noiembrie 2016 20:54

de ce se mai da oare bani la biserici de catre primarii, consiliul judetea... daca e sa te uiti la majoritatea popilor observi ca au masini si imobile peste posibilitatea salariului lor modest... oare cum se pot ocupa de enoriasi si sa o duca asa de bine... cat se sacrifica ei...de boboteaza cand or veni le platesc colindu iar cotizatia... sa mai astepte

>

in 25 Noiembrie 2016 21:37

Primarul din Zimbor, care promite at

>

in 25 Noiembrie 2016 21:40

asa va trebuie daca ati parasit religia parintilor vostri, greco-catolici.

>

in 25 Noiembrie 2016 21:50

Primarul din Zimbor, care promite at

fara cunvinte!!!!>

in 25 Noiembrie 2016 22:13

inca o data.... Tara nu are spitale, dar biserici si episcopi si parohi si .... ala negru mai stie ce.... au fost, sunt, si vor fii pana cand noi, oamenii de rand, or sa le punem bani in mana!!!!!!!!!!!!!!!! POPA = bani = masini scumpe = vile = arfe si tot ce vrei :))) nu cred ca au nevoie de ingaduire si indurare, ca nu au nici voie, nu ii lasa episcopia sau mai sus pusii !!!!!! auzi maaaaaaa: "nu a avut taria sa prezinte situatia sociala a familiei Arghisan in consiliul parohial din Zimbor si, in consecinta, a actionat dupa ordinul consiliului parohial" adica nu l-o lasat sufletu sa scape printre degete suma cutare (chiar si de la o familie amarata) ... rusine... e prea putin spus..

Baiii luati atitudine>

in 25 Noiembrie 2016 22:25

Haideti fratilot duminica sa merem toti in zimbor Duminica si sa-l schinguim tul in hira de ratat

>

in 25 Noiembrie 2016 22:33

Frumoasă campanie electorala ai reușit să generezi, stimate jurnalistule, dar din păcate efectul a fost unul de boomerang, s-a

>

in 25 Noiembrie 2016 23:23

Nu a facut bine preotul ca a luat banii dar omul daca are bani de tigari si bere putea sa isi plateasca si datiriile macar pe 5 ani. Jurnalistule de nimic bun daca tu esti platit pt minciunile tale , preotul nu are voie sa fie platit. Este si pacat sa incurajezi lenea cu acte de mila pt oameni care beau si fumeaza. Bogatia in sine nu este un pacat daca e agonisita pe cinstite precum nici saracia o virtute pt oameni patimasi pe baut si fumat.

>

in 25 Noiembrie 2016 23:39

Satrapi in sutane le lucesc ochii cand vad bani. Copilasi ai lui satan potolitiva ca veti ajunge la judecata de apoi iar la voi judecata va fi insutita.

>

in 25 Noiembrie 2016 23:39

Toți vorbesc dar merg și donează bani Petru Mercedesul și castelul petroniu dece nu aruncați cu pietre

>

in 26 Noiembrie 2016 0:33

sateni nu mai mergeti la biserica

>

in 26 Noiembrie 2016 0:56

Saracul Episcop Petroniu. Nici nu realizeaza cat e de penibil si cat e de "periat" de tinereii preoti mediocrii avansati strict pentru favorurile financiare. Stiti ca este in Zalau un tinerel preot care isi face self-iuri din altar? El saracu cu greu reuseste ca aiba un fir al predicii.. Asta e lumea in care traim plina de submediocritati care se vor exemple.

>

in 26 Noiembrie 2016 1:23

acest popa Rusalim este o rusine a bisericilor si a celor care il sustin ar trebui Episcopul sa il verifice ce face Duminica dimineata inainte de slujba.ISI bate sotia ajunge la biserica la slujba dupa ora 10 .BATJOCORESTE sateni de inviere ii tine pana dupa ora 3.LUATIL DOMNILOR de acolo ducetivi-l acasa care il sustineti,

>

in 26 Noiembrie 2016 1:31

RUSINE,RUSINE ,RUSALIME POTI INTRA DIMINEATA IN BISERICA//?

>

in 26 Noiembrie 2016 1:38

ESTE CLAR CA SI PRIMARUL ESTE BAGAT IN TOATE RAHATURILE ESTE FOARTE CLAR CA ISI URMARESTE INTERESELE DAR ACUM ESTE PRINS CU MANA IN BUZUNARELE ENORIASILOR POPA DESPRE POPA DIN ZIMBOR ESTE VORBA

>

in 26 Noiembrie 2016 6:50

BINE DACA ACESTI POPI AU SALAR DIN BUGETUL PUBLIC CE CONTRIBUTIE MAI TREBUIE PLATIT PENTRU CE ????????????MAREA PACALEALA ....

>

in 26 Noiembrie 2016 9:11

Pe fișă primăriei de la Peco cam cine alimentează????

>

in 26 Noiembrie 2016 9:39

Eu nu inteleg foarte multe lucruri legate de bugetul bisericii. Daca platesc service-ul , anual pentru intretinerea centralei, poi prestatorul vine cand am nevoie, repara, mestereste, iar daca e de scos bani, doar pentru piesele care trebuie cumparate. La biserica, platesti anual contributia, chiar daca nu poluezi veci atmosfera de acolo, dar daca vine sa-ti faca festanie, sa-ti sfinteasca casa de boboteaza, sa-ti faca slujba de inmormantare, sau sa-ti aprobe sa cumperi un loc de veci( cam 1000 lei), tre sa scoti banul sa-ti dea popa aprobarea .Asta, ultima, chiar n-o inteleg.Pentru ce se plateste contributia aia, sfintii ei de contributie???

>

in 26 Noiembrie 2016 14:41

popii sunt rusinea tarii niste mancai de pe oameni.

>

in 26 Noiembrie 2016 16:57

sa-l schimbati, prostilor!

>

in 26 Noiembrie 2016 17:04

Exact asta e problema ca omul nu si-a platit contributia. Asa cum orice institutie are nevoie de intretinere, de administrare si gospodarie le fel si Biserica are. Daca toti oamenii contribuie, ar fi nedrept ca altii sa nu o faca si tot voi oamenii sariti in picioare de ce mi mi-ati luat si la x ba. Din comentariile de mai sus observ ca sunteti lasati influentati de niste mincionosi care scot orice minciuna doar sa faca un ban. Ma refer la reporter si la intreaga mass media. Duc in eroare oamenii, ii manipuleaza, ii invata sa se certe, sa se ucida , sa vorbeasca urat etc. Sa va fereasca Dumnezeu pe toti de prostia unui jurnalist. Pacat ca azi lumea este condusa de mass media. O sa vedem peste 10 ani ce a format din generatia noastra: hoti, dependenti de droguri, aparate, alcool, violenta, despartiri, depresie, sinucidere, falsitate, oportunism etc. Eu mass-media as da-o jos, nu Biserica care se roaga pentru tine. Nu mass Biserica va diatruge comportamentul copilului dvs, ci mass media. Nici nu are cum sa va influenteze Biserica in nici un fel copilul cand de fapt voi il puneri in fata televizorului in loc sa vina la Biserica.

>

in 26 Noiembrie 2016 17:45

daca era de la pocaiti cum criticati uni dintre voi era o critica pe pagina dar la noi nu se intampla asemnenea nelegiuiri

>

in 26 Noiembrie 2016 17:52

Ma mir cum n a venit Catinean sa se opuna ...dar el se ocupa cu altcva ,na re timp!

>

in 26 Noiembrie 2016 18:47

Zimboreni nu sant prosti sant oameni harnici gospodari cu bun simt si frica de Dumnezeu sunt oameni bine vazuti atat in judet cat si in intreaga tara nu sunt ei vinovati caci le-a fost bagat pe gat un fariseu

>

in 26 Noiembrie 2016 18:56

satan nu mai scrie mesaje , mai bine ascundete undeva saiti fie rusine

>

in 26 Noiembrie 2016 18:58

Ar trebui alungat din comunitatea respectivă.Daca este adevarat ceea ce a facut ESTE UN MIZERABIL

>

in 26 Noiembrie 2016 19:01

caontributia si tot ce are biserica este a nesimtitului de popa sa faca el avere de aia cerseste de la enorias

>

in 26 Noiembrie 2016 19:01

farisei sunt toti p0pii burduhosi masini luxoase viloace servici la fomei copii favorizati lipsiti de bun simt si respect aroganti parca ei sunt buricul pamantului in chimb nu sunt nimic asteapta sa le lucre credinciosii de pomana.rusine lor.

>

in 26 Noiembrie 2016 19:03

asa cersetor nu a avut ZIMBORU NICIO DATA au fost preoti cu bun simt

>

in 26 Noiembrie 2016 19:04

rusine la toti

>

in 26 Noiembrie 2016 19:11

popa in comentariile lui tot ataca primarul daca are ceva concret sa-l dea in gat iar acum el este subiectul bine inteles trebuie sa dispara toti corupti

>

in 26 Noiembrie 2016 19:12

este un MARE MIZERABIL

>

in 26 Noiembrie 2016 19:19

SATAN noi nu atacam BISERICA CI FARISEI CARE O CONDUC

>

in 26 Noiembrie 2016 19:19

nu va tot mirati de calitatile lor ca merg din tata in fiu la popie iar nu oricine are darul de a minti si asi bate jok de credinciosi sunt condusi de cel rau acolo ajung cei care nu sunt buni la invatatura ca acolo este un refugiu pt cei slabi la caracter si invatatura.Confirma caracterul lor aceste lucruri .

>

in 26 Noiembrie 2016 19:48

Pt domnul de la 22/33 daca esti curios geamurile si usa termopan au fost si alea luate tot pt a fi ajutata familia nu si le-a pus domnul Arghisan din bugetul lui pt ca nu are de unde, erau necesare aceste obiecte pt ca cele care erau inaite erau dezastru in fine fiecare crede ce vrea :-( DAR CHITANTA ACEEA FARA STAMPILA NU CRED EU CA ESTE UNA REALA HAI SA ZICEM ADEVARUL acuma incercati sa va aparati cu toate armele si sa scormoniti in RAHAT ca sa iesiti cu pielea curata !!!! O CHITANTA ADEVARATA TREBUIE SA AIBA STAMPILA!!!!!!!

>

in 26 Noiembrie 2016 20:00

atentie ! imi trag pu.la in bor; vom.it pe credinta voastra de crestini prefacuti, linga.i de cadavre mumificate, ho.malai ascunsi,prefacuti, popo.nauti care o su.geti unsa cu ca.cat cald proaspat scos din c.ur; faceti hora, nu fiti hoti, sa va intre-n hor.n la toti sa va impinga ca.ca.tu la deal sa va miroase gura a mireasma ! ba fariseilor ! ce cura din mine sa intre in voi pe gura !sangele mortului sa fie asupra capului vostru iar neamul vostru sa fie sters din cartea neamurilor ! in veci sa su.ge.ti po.ula la mort.i pane la a doua venire a domnului care va va fo.ute.n gura ! hai luati-o si la mo.uie cu sl.ob.oz !

>

in 26 Noiembrie 2016 20:19

Doamne Crestin Ortodox naiv ce esti de la 20.Parintele Durnea a procedat fff corect ,pentru ca noi ce i din servicii(Crasmarii ,avocatii,Tarf.ele,groparii,Lautarii )deobicei luam banii in avans,ca daca nu prestam serviciu si n io putem lua la MU.IAN.Cu multa dragoste crestina,un rob a lui KRYSTOS. P.S Parintele ca si cei din Vanzari au unele targhete de inplinit ca daca nu ramane cu matu gol,,flamand si gol fara adapost.......,,

>

in 26 Noiembrie 2016 21:17

Domnul care era asa curios de geamurile termopan si antene, cred ca au si copiii aia nevoie de un tv si un internet sa se documenteze si ei pt scoala, pt ca nu mai suntem in epoca de piatra...in ceea ce priveste geamurile alea au fost donate de catre cineva acea persoana le-a donat si mobila in casa daca esti curios dute sa vezi ca nu este una de lux este una modesta, le-a donat un aragaz si teracota pt construirea unei teracote, cam tot ce este facut in acea casa este facut cu ajutorul unor oameni cu suflet bun, acei oameni vor sa ajute copiii...nu inteleg sincer atata scandal mai bine ar fi sa va calmati asa cum se spune in POSTUL CRACIUNULUI SA FI MAI BUN!!!

>

in 26 Noiembrie 2016 21:51

Pt Domnul care a scris in 25 noi.22:33, care era asa curios de geamurile termopan si antene, cred ca au si copiii aia nevoie de un tv si un internet sa se documenteze si ei pt scoala, pt ca nu mai suntem in epoca de piatra...in ceea ce priveste geamurile alea au fost donate de catre cineva acea persoana le-a donat si mobila in casa daca esti curios dute sa vezi ca nu este una de lux este una modesta, le-a donat un aragaz si teracota pt construirea unei teracote, cam tot ce este facut in acea casa este facut cu ajutorul unor oameni cu suflet bun, acei oameni vor sa ajute copiii...nu inteleg sincer atata scandal mai bine ar fi sa va calmati asa cum se spune in POSTUL CRACIUNULUI SA FI MAI BUN!!!

>

in 26 Noiembrie 2016 22:01

este f bine ca au copii conditii caci de asta se fac donatii vrea popa sa le ia si acele lucruri//?PS sant sigur ca popa scrie tote mesjele in favoarea lui,si cele impotriva primarului

>

in 26 Noiembrie 2016 22:04

popa nenorocit adunati carpele si pleaca la tine acasa si cerseste incontinuare

>

in 26 Noiembrie 2016 22:13

NU TIN APARAREA LA NIMENI, DAR IN ANUL 2014 IN MARTIE CAND LILIANA S-A IMBOLNAVIT SI D-NUL ARGHISAN LUCRA LA DOMNUL GABRIEL SI ERA INTERNATA IN SPITAL IN CJ A VENIT DE N ORI LA EA LA SPITAL SA O ADUCA SAU SA O DUCA SI S-A INTERESAT MEREU DE SANATATEA EI, NU CRED CA ESTE CAZUL SA SE FACA ASA REVOLTA CINE VREA SA CREADA CINE NU SA NU CREADA!SUNT MULTI OAMENI CU SUFLET CARE AU AJUTAT FAMILIA ACEASTA SI S-AU IMPLICAT DE CAND LILIANA S-A IMBOLNAVIT! OAMENI CU SUFLET BUN I-AU AJUTAT IN MARE PARTE CU TOT CE ESTE ACUM IN CASA SI CU TOT CE ESTE IN PROIECT SA SE FACA, DA OAMENI CU SUFLET BUN SI CU FRICA DE DUMNEZEU AU SARIT SA-I AJUTE SCRIU PT CEI RAUTACIOSI CARE ZIC CA AU TERMOPANE SI NU STIU CE!CUM VAD CA SE DA EXPLICATII MAI SUS LA ORA 21:51 ASA AM ZIS SA DAU SI EU SA VA EXPLIC CA DOMNUL PRIMAR SI CEI DIN PRIMARIE AU FOST ALATURI DE ACESTI AMARATI + FUNDATIA CARITABILA IMPREUNA CU MULTE PERSOANE DIN ZALAU CARE II AJUTA SI I-A AJUTAT PERSOANE CU SUFLET CARE LE-AU DUS ALIMENTE,HAINE APARATURA CASNIC SI MULTE ALTELE,NU VAD ROSTUL SA VA LEGATI DE GEAMURI SI ALTELE PT CA TOATE SUNT DONATE DE OAMENI CU SUFLET MARE CARE AU FRICA DE DUMNEZEU!!!

>

in 26 Noiembrie 2016 22:14

DECI DOMNUL GABRIEL CHIAR S-A IMPLICAT IN AJUTORAREA ACESTOR OAMENI SI CUM AM SPUS MAI SUS + ALTI OAMENI CU SUFLET MARE!!!

>

in 26 Noiembrie 2016 22:16

frica lu popa de presa este justificata ,cred eu presa este deocamdata cea mai justitiara instititie .ZIMBORENI demonstrati ca nu santeti prosti cum afirma un cetatean mai sus aduceti in continuare presa si trimitetil acasa.

>

in 26 Noiembrie 2016 22:19

bravo pt cei care ajuta acei copii nevinovati

>

in 26 Noiembrie 2016 22:33

Presa va dezbina. Ce a reusit sa faca presa? Scandal, ura , injuraturi si de-astea ce face zilnic. Din asta traieste. Nu va lasati amagiti!

>

in 27 Noiembrie 2016 0:46

CEA MAI NBEBNOROCITA CATEGTORIE. PREOTII.TI-E SILA CAND II VEZI CE ESCROCI ORDINARI SUNT. OARE CAND O SA NE VINA MINTEA LA CAP SA FIE PRIVITI CA IN OCCIDENT SI SA AVEM ALTE PRIORITATI. CINE VREA SA SE ROAGE LA DUMNEZEU SI MNU POPI SARLATANI.

>

in 27 Noiembrie 2016 0:49

In strainatate nici nu sint bagati in seama aici li se ridica statui si li se sporesc averile considerabil.sintem un popor inapoiat, balcanic si idiot, rupt de civilizatie.

>

in 27 Noiembrie 2016 7:04

Pt totii postacii din ZIMBOR: Stimabililor cand mai incercati sa scrieti luati ABECEDARUL si invatati sa scrieti corect. Cat despre conflictul izbucnit si comentariile multe si aberante DUMNEZEU este sus si sunt convins ca va face dreptate!

>

in 27 Noiembrie 2016 7:12

Este trist si dureros ce poate sa se intample intr-o comunitate asa mica.De ce oare trebuie sa apara in presa atatea mizerii ? sa mascam lucruri mai grave? Stimate reportere de ce nu scrii despre cultura despre sport? pai vezi acolo nu mai avem ce sa scriem si am devenit toti jurnalisti de investigatii! sau mai bine zis scormonitor de rahat!!

>

in 27 Noiembrie 2016 8:13

Ce-l cu anuntul de mai sus esti si tu preot si esti deranjat

>

in 27 Noiembrie 2016 8:36

pt7:04 trebuie sa incepi tu cu abecedarul daca verifici ,dar aici nu se face gramatica se comenteazacomportamentul si carecterul unui popa mizerabil

>

in 27 Noiembrie 2016 8:40

toate comentariile in apararea lu popa clar sant scrise de el pt caci nu are enarias care sa-i sustina mizeriile

>

in 27 Noiembrie 2016 8:51

pt cei care tot il ataca pe acest batut de soarta ARGHISAN ajutatil voi daca sunteti mai buni sa nu mai bea sa nu mai fumeze .Pentru viciile tatalui copiii trebuie sa stea in mizerie sa nu aiba ce sa manance ce sa imbrace? trebuie sa stea in cort fara usa si geamuri ?sunteti la fel de mizerabili ca si popa

>

in 27 Noiembrie 2016 9:23

Multe adevaruri despre Zimbor si mandrii sai localnici ( s-au scris chiar si carti pe subiectul asta ) dar toate nu au nici un rost in anonimitate . Va propun sa va postati in publicari si numele real iar atunci cand mergeti la biserica , la primarie , la dispensar ..... sa stie lumea ca sunteti niste Zimboreni cu coloana vertebrala si nu sterguri de praf in ochi. Veti putea rezolva problemele, daca sunt reale, doar expunandu-va identitatea atat online cat si onsat ( oncomuna , oncomunitate .... whatever ...) . Adrian Driha - 0744503101

>

in 27 Noiembrie 2016 10:03

nu este de laudat ce a facut preotul, insa statul nu iarta de darile ce le ai catre el. Daca ar fi dat contributia cat de putin dupa putere in fiecare an din 2005, nu ar fi fost 1000 de lei, si sunt convinsa ca gasea si intelegere. probabil ca se folosea ca multi altii cand e vorba de biserica ortodoxa de replica

27 noiembrie>

in 27 Noiembrie 2016 10:05

Ce-i cu AbCeDaRuL fiecare om are opinia lui si gandirea lui, trebuie respectata ,nu toti au avut posibilitatea sa faca o facultate .E bine ca au puterea sa scrie ,daca pe unii ii deranjaeza asta e .Iar aia care santeti nemultumiti ca nu se scrie GRAMATICAL o sa durmiti la NOAPTE linistiti daca se va scrie ???. Daca anumiti popii ar avea CARACTER sar fi respectat si nu se ajunjea in ortotoxie unde sa AJUNS .

27 noiembrie>

in 27 Noiembrie 2016 10:33

Ce tot bateti in JURNALIST ca a scris articolul ,BRAVO lui . 1.episcopia are adresa pe deal nu pe AVRAM IANCU acolo era pe vremuri acuma e depozit ce primesc din MILA .2 tu casier tu incasator e foarte bine pentru popii fac ei imparteala .E greu sa lucrez cu hirti pentru uni iar pentru alti e mana cereasca .!!! Dl. jurnalist nu te intimida fi indiferent si scrie in continuare ca adevarul doare si va durea tot timpul . Domnilor popii fiti MILOSTIVI nu FLAMINZI.

>

in 27 Noiembrie 2016 14:13

mai tucati mult cioante de caini ca poate va reveniti aici ati ajuns datorita popilor ca in loc sa lucreze ceva sasi castige existenta ne mint pe noi parca noi nu stim citi ce spune Dumnezeu despre ei sunt fantani fara apa dar cu burta mare.Va inchinati la lucrurile pe care biblia le interzice treceti pri viata ca gasca prin apa iar la sfarsit va baga popa pentru bani in sanul lui Avram total fals va insala cum vor ei si aceasta o fac cu cei care nu citesc biblia.Profita de necunoasterra bibliei numai pe aia ii fraieresc pt ca mantuirea nu o cumperi pe bani de la popa.Sunt blestemati de Dumnezeu asa ca cititi cartea sfanta si veti vedea ca nu mai credeti nimic in ei.

>

in 27 Noiembrie 2016 14:20

Draga ADRIAN daca cineva poisteraza ceva impotriva primarului si a actiunilor sale si face greseala sa-si dezvaluie identitatea vai si amar de el si de rudele sale ! Razbunarea ar fi crunta 1 Asa se intampla cand dai -------- puterea in mana!!!

>

in 27 Noiembrie 2016 14:31

Si acolo in ZIMBOR pentru linistirea apelor si aflarea adevarului trebuie ca organele abilitate POLITIE ,CURTE DE CONTURI ,PREFECTURA SI EPISCOPIE sa verifice activitatile PREOTULUI a PRIMARULUI SI ALE PRIMARIEI si cei vinovati sa plateasca indiferent daca este preot sau primar!EPICCOPIA SI PROTOPOPIATUL sa spuna public daca excesul de zel al PREOTULUI de a pretinde plata integrala a contributiei a fost legala si daca nu sa ia masurile ce se cuvin. Cat despre acuzatiile ce se aduc PRIMARULUI care de fapt nu prea aveau ce sa caute aici sunt deosebit de grave si cineva ar trebui sa se autosersizeze si sa verifice .Sper ca niciunele din ele sa nu fie adevarate dar trebuie stearsa orice urma de indoiala!! Cu respect PASCU MIRCEA

>

in 27 Noiembrie 2016 15:07

Domnul PASCU aici este vorba de POPA nu de PRIMAR!

>

in 27 Noiembrie 2016 15:49

BAI NATIEN TAMPITA.DATI-VA BANII IN SANATATE, SMURD ACOLO UNDE VA POIATE SALVA NU UNDE VA CANTA POPA.SUNTEM O NATIE CARE NINCETEAZA CU MATANIILE SI LA CARE VARSTA LA CARE ITI CANTA ALELUIA E TOT MAI MICA PT. CA BANBII SE DUC POLITIC SPRE POPI SI NU INSPRE NECESITATI.IN OCCIDENT AU PRIORITATE OAMENII SI SE PUNE ACCENT PE SANATATE SI CONFORTUL LOR IAR RATA DE SUPRAVIETUIRE ESTE MULT MAI MARE SI DACA NU FAC MATANII,TREZESTE-TE POPOR RETARDAT.MAI IESITI PRIN STRAINATATE SA VA DESTEPTATI NU SA LER RIDFICATI PALATE LA EPISCOPI SI POPI.

>

in 27 Noiembrie 2016 15:52

Diaspora: BAI NATIE TAMPITA.DATI-VA BANII IN SANATATE, SMURD ACOLO UNDE VA POATE SALVA NU UNDE VA CANTA POPA.SUNTEM O NATIE CARE NU INCETEAZA CU MATANIILE SI LA CARE VARSTA LA CARE ITI CANTA ALELUIA E TOT MAI MICA PT. CA BANII SE DUC POLITIC SPRE POPI SI NU INSPRE NECESITATI.IN OCCIDENT AU PRIORITATE OAMENII SI SE PUNE ACCENT PE SANATATE SI CONFORTUL LOR IAR RATA DE SUPRAVIETUIRE ESTE MULT MAI MARE SI DACA NU FAC MATANII,TREZESTE-TE POPOR RETARDAT.MAI IESITI PRIN STRAINATATE SA VA DESTEPTATI NU SA LE RIDICATI PALATE LA EPISCOPI SI POPI.

>

in 27 Noiembrie 2016 16:13

Al

>

in 27 Noiembrie 2016 17:45

Felicitari persoanelor care ii ajuta pe acesti oameni in special pe copii, gurile rele nu au decat sa vorbeasca ce vor!!!!

>

in 27 Noiembrie 2016 17:54

Cazul de fata nu este singurul in care,presa relateaza despre atitudinea samavolnica a unor clerici"ortodocsi"Fenomenul este de natura a aduce prejudicii bisericii.Este suficient sa-ti arunci privirea peste comentarii pentru a constata impactul emotional starnit de nefericita intamplare.In Romania, Biserica a contribuit decisiv la educarea maselor si ajutorarea celor nevoiasi mai ales in Transilvania.unde oamenii au beneficiat de serviciile unei Biserici Greco-Catolice care a creat o adevarata elita preoteasca. Cu acesti clerici ca indrumatori,fapte de genul celei petrecute la Zimbor ar fi fost excluse.Regimul comunist a distrus aceasta elita preoteasca si a inlocuit-o cu alta(dupa chipul si asemanarea sa)iar rezultatele se vad.Bisericile erau mici si putine dar credinta era mare.Astazi biserici sunt puzderie,preotime asijderea iar credinta in suferinta,cu consecinte incalculabile pt.viitor.

>

in 27 Noiembrie 2016 18:46

pentru cel de la 7:12 ce este mai grav ca si credinta despre ce alte mizerii poti sa vorbesti???????

>

in 27 Noiembrie 2016 19:07

cei care scriu nu dau numele pt ca popa face lucruri necurate intra noaptea in biserica ,ameninta pe cei care nu sunt deacod cu el ,citeste afurisenii pe oameni deci nu se pun cu dracu.

>

in 27 Noiembrie 2016 19:13

pt reporter il sfatuim sa-si poarte hainele pe dos ca nu se stie de ce este capabil popa [nu putea sa scrie si el ceva de sport de popa si-a gasit sa scrie]

>

in 27 Noiembrie 2016 19:25

Halo domnii de la ziar, nu stiti ca fata copilului trebuie blurata, de ce apare necenzurata, eu v-as fa in judecata pt asta, doi, daca faceti afirmatii le dovediti cu acte, ca zicea omu la un moment dat ca "toti popii baga banul in buzunar", nu se poate demonstra, eu l-as da in judecata, trei, ce va place sa dati in biserica, Dumnezeu sa va dea ce meritati!

>

in 27 Noiembrie 2016 19:40

pt cel de la 10:03 popa are salar el nu este statul el este un intretinut al oamenilor pt ca nu plateste chirie ,tote cheltuielile sunt platite de enoriasi popa isi face vila in localitatea lui ,acestea sunt faptele bune facute de popa .In romania bisericile sunt bogate au paduri, terenuri oare cine beneficiaza de ele?daca popa ar fi un bun gospodar nu ar trebui sa cerseasca

>

in 27 Noiembrie 2016 19:47

hello 19:25 ce alte dovezi vrei 1000 roni sa inmormantezio necajita?nunti botezuri ,masluri pt ce te plateste statul?

>

in 27 Noiembrie 2016 19:55

ce fapte caritabile a facut popa in Zimbor?Multi zimboreni au ajutat biserica si au donat bani si bunuri .Multi nu mai vin la biserica din cauza lu popa

>

in 27 Noiembrie 2016 20:04

domnu PASCU aveti dreptate dar nu stiu cine va face sesizare care au dovezi sunt si ei implicati

27 noiembrie>

in 27 Noiembrie 2016 20:19

Acesti indivizi care vrea sa il ameninte pe jurnalist sant popii .Dar nu vad acesti popii ca sant mult mai PACATOSI decat totii oameni de rand .

>

in 27 Noiembrie 2016 20:29

spunea cineva ca popa nu are salar intrg de la stat pai la cat munceste si cat e platit e prea mult.De ce s-a facut preot de ce nu s-a facut om de afaceri sa castige mai mult

>

in 27 Noiembrie 2016 21:26

Adevarat

>

in 27 Noiembrie 2016 21:29

Domnilor, ceea ce nu stiti este ca familia Durnea a ajutat in nenumarate randuri familia Arghisan, inca dinainte de moartea mamei celor doi copii. Cati dintre noi am prefera sa muncim un an intreg, sa ne indeplinim indatoririle si sa fim platiti in anul urmator? De cand preotul Durnea este in Zimbor, vecernia se tine in fiecare duminica si in sarbatori (ceea ce inainte nu se intampla), usa preotului este mereu deschisa pentru cei ce vor sa-i treaca pragul, iar daca se vorbeste de "ce face popa?", sa aruncam o privire la cum arata biserica si cimitirul comunei Zimbor acum, si cum arata inainte, ca o jungla. Din pacate, cimitirul s-a curatat de buruieni, dar jungla s-a mutat intre sateni. Se falesc ca merg la Biserica, le place sa fie laudati de preot, dar ca niste "buni crestini", sunt primii care dau cu pietre in Postul Sfantului Craciun. Oare nu ar fi mai bine sa ne ingrijim fiecare de sufletele noastre in aceasta perioada, si sa ajutam macar cu o vorba buna? Pentru ca sunt multe familii nevoiase, in Zimbor si nu numai, dar nu ar trebui sa ne folosim de durerea nimanui pentru a face pe grozavii. Vad zeci de comentarii rautacioase, dar nu vad sa isi exprime nimeni parerea despre durerea celor doi copii care au ramas fara mama, caci aceasta este de fapt cea mai mare drama a acestei povesti.

>

in 27 Noiembrie 2016 21:29

Cere bani . nu conteaza ca e om sarac sau om bogat.

>

in 27 Noiembrie 2016 21:29

"Popa" are cine sa-l judece, nu trebuie sa purtam grija nimanui, eu zic sa ne uitam fiecare in curtea noastra inainte sa fim experti in opinii. Si...domnule Artur Szekely, un sfat dintr-ale jurnalismului, mai cititi Codul Deontologic al Jurnalistului si fiti mai atent cum va scrieti articolele, chiar si minciunile se cer a fi scrise corect gramatical (explicatie, NU ex-plicatie).

>

in 27 Noiembrie 2016 21:40

Domnul sau doamna de la 21:29 arata bine cimitirul, dar nu cred ca este corect ca aia mai amarati sa stea langa sant in margine si cei care nu sunt din sat si care nu au decedat inca isi iau loc de veci HAPT IN MIJLOCUL cimitirului nu cred ca este corect asa ceva ca cei care sunt din sta sunt ingropati unde se ordona si cei care nu sunt din sat li se da loc de veci in mijlocul cimitirului nu cred ca este corect asa ceva ca localnicii sa fie ingropati pe margini in spini si unde se apuca si cei din satele invecinate in mijloc, corect ar fi sa se tina o ordine in cimitir si sa se ia de unde incepe randul si sa nu se faca discriminari fata de nimeni.

>

in 27 Noiembrie 2016 21:40

din sat*

>

in 27 Noiembrie 2016 21:55

Nu pot sa comentez cine unde este inmormantat, ce doream sa subliniez este ca de cand este acest preot in Zimbor s-au curatat imprejurimile Bisericii si cimitirul, precum domnul Durnea isi respecta si indatorirle duhovnicesti. De asemenea, ii ajuta pe sateni in mod anonim, si nu se lauda in Biserica pentru aceste fapte, ceea ce nu putem spune despre multe persoane din Zimbor. Sa ne rugam pentru copiii ramasi orfani si pentru sufletul mamei lor, indiferent in ce loc din cimtir e inmormantata. Cred ca pe fiecare, pe noi si pe ei, ne-ar ajuta mai mult :).

>

in 27 Noiembrie 2016 22:05

Nu pot sa comentez cine unde este inmormantat, ce doream sa subliniez este ca de cand este acest preot in Zimbor s-au curatat imprejurimile Bisericii si cimitirul, precum domnul Durnea isi respecta si indatorirle duhovnicesti. De asemenea, ii ajuta pe sateni in mod anonim, si nu se lauda in Biserica pentru aceste fapte, ceea ce nu putem spune despre multe persoane din Zimbor. Sa ne rugam pentru copiii ramasi orfani si pentru sufletul mamei lor, indiferent in ce loc din cimtir e inmormantata. Cred ca pe fiecare, pe noi si pe ei, ne-ar ajuta mai mult :).

>

in 27 Noiembrie 2016 22:06

Nu pot sa comentez cine unde este inmormantat, ce doream sa subliniez este ca de cand este acest preot in Zimbor s-au curatat imprejurimile Bisericii si cimitirul, precum domnul Durnea isi respecta si indatorirle duhovnicesti. De asemenea, ii ajuta pe sateni in mod anonim, si nu se lauda in Biserica pentru aceste fapte, ceea ce nu putem spune despre multe persoane din Zimbor. Sa ne rugam pentru copiii ramasi orfani si pentru sufletul mamei lor, indiferent in ce loc din cimtir e inmormantata. Cred ca pe fiecare, pe noi si pe ei, ne-ar ajuta mai mult :).

>

in 27 Noiembrie 2016 22:07

Nu pot sa comentez cine unde este inmormantat, ce doream sa subliniez este ca de cand este acest preot in Zimbor s-au curatat imprejurimile Bisericii si cimitirul, precum domnul Durnea isi respecta si indatorirle duhovnicesti. De asemenea, ii ajuta pe sateni in mod anonim, si nu se lauda in Biserica pentru aceste fapte, ceea ce nu putem spune despre multe persoane din Zimbor. Sa ne rugam pentru copiii ramasi orfani si pentru sufletul mamei lor, indiferent in ce loc din cimtir e inmormantata. Cred ca pe fiecare, pe noi si pe ei, ne-ar ajuta mai mult :).

>

in 27 Noiembrie 2016 22:10

da ai dreptate dar nici sa se faca asa discriminari ma refer la cimitir!

>

in 27 Noiembrie 2016 22:21

Dragi ZIMBORENI vad ca la voi se desfasoara un adevarat scenariu de film:aveti un POPA zbir, un PRIMAR iubaret si combinator deci sunteti oglinda fidela a societatii in care traim!

>

in 27 Noiembrie 2016 22:31

Dezbinarea dintre sateni a creat-o PRIMARUl ,VICEPRIMARUL si acolitii lor.Faceti o investigatie REPORTERE si vedeti cate oi sunt in comuna si cine sunt proprietarii? Va spun eu ca marii proprietari de oi sunt cei doi edili si inca cativa trepadusi din anturajul lor care folosesc pasunile satenilor fara sa plateasca nici o taxa. Am citit la un comentariu de mai sus ca mama si tatal PRIMARULUI ar avea pensie de handicapat iar cumnata lui salar de ingrijitor.Daca este asa este un lucru extrem de grav care trebuie cercetat si trebuie luate masurile ce se impun!!!

>

in 27 Noiembrie 2016 22:46

So fut pe mata moarta jegos de popa ,de teas prinde sigur te ard la gaoz.

>

in 27 Noiembrie 2016 22:50

O fapta de milostenie nu se face in vazul tuturor, demonstrativ. Asa ca nu aveti voi de unde stii faptele de milostenie ale parintelui Rusalim. Ceea ce stiti sigur este faptul ca nu a facut cu voi milostenie( probabil nici nu e cazul). Milostenia facuta nu trebuie trambitata. Sunteti prea inraiti.Sa va fie rusine. Artur vei da tu seama de ce ai facut. Eu te-as da in judecata pt. calomnie. Esti un om de nimic impreuna cu cei care te sustin.

>

in 27 Noiembrie 2016 22:52

Vad ca aveti in ZIMBOR homosexuali si sado-masochisti duceti-l la medic dar am uitat nu aveti asa ceva !!

>

in 27 Noiembrie 2016 22:55

Pana urma nu a cerut preotul bani pt inmormantare ci pt salar. Cati dintre voi ati accepta sa lucrati fara salar? Sa stiti ca sunt preoti care nu isi scot salariile. Vorbiti in necunostinta de cauza. Statul nu asigura salariul integral al preotilor.

>

in 27 Noiembrie 2016 23:11

Acum ca nu v-ati vazut de treaba si de marsaviile voastre toate cele spuse de voi MAFIE DIN ZIMBOR trebuie sa se intoarca impotriva voastra ! Nemerniciile si hotiile care le faceti de ani de zile trebuie sa iasa odata la iveala !Sunteti prosti si penibili de ani de zile telul vostru sunt chefurile si capatuiala voastra nu va intereseaza absolut de loc nevoile locuitorilor comunei.Toti care nu sunt cu voi sunt impotriva voastra! SPER CA IN CURAND SA VINA ZIUA CAND O SA FITI TREASI LA RASPUNDERE DE ORGANELE DE DREPT CAT SI DE DUMNEZEU!Dar nu de organele din ZIMBOR ca el nu are ce cauta in meseria asta!

>

in 27 Noiembrie 2016 23:26

Ciuda-i mare PSD-istilor...

>

in 27 Noiembrie 2016 23:33

Daca voi retardatilor asociati discutiile de mai sus cu rafuieli politice sunteti jalnici.Nu va dati seama ca sunteti penibili ca penali sunteti de mult. Nu doresc decat sa se afle adevarul soi cei vinovati sa plateasca!

>

in 27 Noiembrie 2016 23:37

PT 19:55 Cine nu vine la biserica cei a caroro nume incepe cu ,,A,,? DEce oare?

>

in 27 Noiembrie 2016 23:47

Din punctul meu de vedere aceasta JIGODIE de om nu are ce cauta in Biserica .Sa se duca sa munceasca la munca de jos nu sa ceara bani de la saraci .Poate cei din Parorhie vor lua masuri,cu toate ca majoritatea popilor sunt niste jigodiiii

>

in 28 Noiembrie 2016 10:39

Bai romanilor, destepti mai sunteti. Iara o bagat unguru Artur Szekely zazania intre voi, amu de ziua nationala. Cum ar fi sa zice de ungurii lui, ca acolo e mult mai mare taxele, dar nimeni nu comenteaza. Romanu e tot roman. Si de-o fi sa mor ... Traiasca Romanie Liber!!!

>

in 28 Noiembrie 2016 10:54

saracu popa auzi face fapte caritabile in anonimat chiar cred Doamna profesoara iar ne faceti agramati?

>

in 28 Noiembrie 2016 11:04

jigodie esti tu si nu ar trebui sa intrii in biserica ca nu esti vrednic daca ai luat bani de la copilasii orfani te legi de oameni care nu au nimic cu tine tu nu esti capabil sa te rogi pt tine nu pentru sateni o dovedesc faptele tale.Daca ai fi un om cerebral ti-ai cere scuze fata de toti satenii nu sa mai tot ataci oameni.RUSINE

>

in 28 Noiembrie 2016 14:06

Mereu aruncam doar cu pietre,judecam,acuzam,poate spune cineva ca a cerut ajutor parintelui si nu le-a fost oferit,a facut multe pentru biserica,dar rautatea nu ne lasa sa vedem si binele pe care-l face.Putem sa avem de toate daca sufletul ne e gol si pustiu,plin de rautate.Dumnezeu sa ocroteasca si sa binecuvanteze acest sat invrajbit!

>

in 28 Noiembrie 2016 16:00

Dragi mei, vin cu o veste buna! Dupa mobilizarea noastra pe internet si dupa ce presa a facut public acest acest necaz a familiei, dupa atacurile nostre asupra preotului ajungand totul la episcopie (unde preotul nu a incercat macar sa prezinte cazul) episcopia a hotarat sa inapoieze cei 1000 lei familiei.multumiri tuturor care va-ti mobilizat in a comenta si a posta cazul acestei famili. O zi bună tuturor.

28 .11.2016>

in 28 Noiembrie 2016 19:59

TOT meritul si respectul il are acest jurnalist fara el se MASAMULIZA cazul .BRAVO si SINCERE FELICITARI Dl.ARTUR .

>

in 28 Noiembrie 2016 20:29

este o veste buna dar nu trebuie sanctionat acest popa?

>

in 28 Noiembrie 2016 21:02

a

>

in 29 Noiembrie 2016 6:37

SUNT CURIOS DACA FAMILIA ARGHIDAN A FOST SCUTITA DE IMPOZIT SI CELELALTE TAXE DE PRIMARIE DACA TOT ESTE CAZ SOCIAL, CA DEH, STATUL AJUTA SARACII. SAU DE ACOLO ISI IA PRIMARUL SALARUL?

>

in 29 Noiembrie 2016 7:38

Am citit toate comentariile rautacioase.Sunt de acord cu milostenia si cu tot ce ziceti voi.Dar vreau sa va pun niste intrebariCati dintre voi ati merge la serviciu fara sa va primiti banii? Stiti cate familii sunt intr un sat care nu isi platesc contributia anuala? Ai bani sa iti platesti un abonament la telefon? Nu ai bani sa iti platesti taxa de cult? Dar ai bani sa iti cumperi bautura.Nu le mai plangeti de mila fiindca iau ajutoare de la stat mai mari ca si cei care muncesc.Nu exista om sarac ci lenes.Daca nu ai bani sa ti platesti abonamentul, curentul sau alte facturi ti le taie.Dar popa ce sa faca.I a aratat cati bani ii datoreaza de 10 ani asta inseamna salarul preotului pe o luna in 10 ani.Cei care vor sa fie milostivi donativa salariul o data la 10 ani.Oare cati mai sunt din astia intr o parohie? Stiti voi cati bat zilnic la usa unui prrot dupa bani daca ati sti v ati ingrozi.Asa ca nu comentati fara sa stiti.Eu va doresc celor care comenteaza urat la adresa preotilor sa fie preot doar o luna cu bucuriile si necazurile unei parohii.

>

in 29 Noiembrie 2016 13:10

Pt. 6:37și toți ceilalți, familia Arghișan și-a achitat impozitul la Primărie (360 DE RON)

>

in 29 Noiembrie 2016 19:58

Mai railor tot comentati la adresa lu popa ssaracu ca pe mine ma ia plansu cat ii este de greu ,de ce nu isi da demisia?

>

in 29 Noiembrie 2016 21:17

Impozitul a fost platit imediat dupa deces pt ca asa s-a decis in familie, de impozit se stia dinainte de inmormantare ca este restant si familia a decis sa il plateasca sa nu fie datorii...adeverinta de inhumare a fost data din zalau nu din zimbor, de la primarie din zimbor nu a trebuit nici un act!!!deci nu stiu de ce atata rautate!!! Cred ca acei copiii merita un viitor mai bun!

>

in 30 Noiembrie 2016 18:01

Nesimtire,fara margini

>

in 30 Noiembrie 2016 19:43

Sa plece si sa lase comunitatea in pace ! I-a dezbinat pe oameni in tabere ! La oameni le este frica de el ca nu cumva sa faca "facaturi" a venit in sat cu mana in buzunar si cand pleaca nu-i ajung 3 camioane! In loc sa-i uneasca si sa-i apropie i-a dezbinat dupa bunul lui plac ! Comunitatea i-a pus casa la didpozitie , i-a renovat biserica de cate ori a vrut el , de cimitir s-a ocupat primaria ,preotul a luat doar banii de la Apia , ii lasa pe unii sa isi faca morminte dupa cum il platesc ! Dragi preoti implica-ti-va si inchegati comunitatile unde slujiti ! Voi sunteti slujitorii oamenilor nu invers ! Si totusi eu cred ca : Dumnezeu iubeste lemnul.... Lemnul si spatiile mici !

>

in 30 Noiembrie 2016 20:46

sa le fie rusine la toti care ataca acei copilasi orfani care spun "de ce ii tot plangeti primesc ajutoare" sa le primeasca copii lor acele ajutoare .Oare stiu cei ce comenteaza sa cresti fara unparinte ,otanara sa nu aiba pe mama ei alaturi lanecazuri ,la bucurii,lasarbatori ar vrea sa le creasca copii lor asa cu ajutoare?RUSINE

>

in 30 Noiembrie 2016 20:51

SARACU POPA CE GREU E PT EL A FACUT VILA LA COPII DIN DIN JUMATATE DE SALAR DE LA STAT SAU DINBANI SATENILOR?RUSINE ATAT PENTRU POPA CAT SI PT EPISCOPIE.

>

in 1 Decembrie 2016 16:32

I-as fute o bataie la Batman asta de dracu l-ar lua. ..iar satenii de ce nu-l alunga din comuna? Hoti de astia se gasesc mereu...fac teologia pe banda rulanta!

>

in 2 Decembrie 2016 8:46

No si uitr asa o ajuns popa "vedeta" on-line ! Stirea e atat pe Realitatea.Net cat si pe Prima Tv ! No fain ti-ai facut "reclama" si tie si comunitatii unde slujesti ! Cred ca " te iubesc " enoriasii ! :-) )))) ! Ai ajuns de rasul tarii parinte ! Caraghiosule ! Mascariciule !

>

in 2 Decembrie 2016 19:29

No si uite ca ajuns si ZIMBORUL vedeta!Ma trepadusilor da opritiva odata!Daca aveti ceva cu omul mergeti si spunetii in fata! Nu va e frica de DUMNEZEU sa atacati in mod josnic un om? Daca aveti ceva cu el de ce nu mergeti sa-i spuneti in fata! Dar nu aveti voi puterea asta de josnici se sunteti!

>

in 2 Decembrie 2016 19:31

Scapati ba nefericitilor si de PREOT cum a-ti scapat de medic poate ramaneti numai voi!

>

in 2 Decembrie 2016 22:33

Pe cine faci tu nefericit ma ? Lingau de popi ! Iti mai mananci din c.. cu popa ! Ce te deranjeaza pe tine ? Ca nu l-o luat inca nimeni de barba ? Stai linistit ca -i vine vremea ! Toate la timpul lor ! Chiar nu ti rusine sa ii tii parte la nerusinat ? Stii ca ii badjocoteste pe sateni ! Sti ca ii lucra oamenii in cinste ! Sti ca isi bate nevasta ! Sti ca da locuri de veci la cum sar smecherii din CJ cu banii ! Sti ca ia banii de la Apia si nu se ocupa de cimitir ! De cand ii in sat s-o scapat de toti oamenii care i-o cerut lui socoteala cand e vorba de bamii care se dau pt biserica ! Sunteti o mana de c...ti care il lingeti in c.. si il slujiti ca prostii ! Fraierilor ! Vine si vremea voastra ca nu mai face popa multi pureci pe-acolo !

>

in 3 Decembrie 2016 6:34

popa tot mai stai pe ganduri da dovada de de om dute si lasane nu ti-e rusine. zimboreni mai platiti si acuma dupa ce vi sa spus ca-i benevola contributia? poate da ca sau inteles popa si acoliti lui ca sa o mareasca caci nui ajunge 5000 vrea 6-7000 lei pe luna! eu am minimum cine mi-l intregeste tot satu impozitul tot satu utilitatile tot satu bani de la apia mii da mie anul asta ca de cand a venit tot popaii ia? vrea popa si parchet si careva sa-i cumparati otrava pentru sobolani ca cica are si enoriasi trebuie sa cumpere si nu el! contributie 120 persoana sa hotarit?! nu are de unde?! zimboreni trezitiva lasatil sa plece!!!! tot asa a plecat si de unde a fost!disciplinar!

>

in 3 Decembrie 2016 9:52

Are popa cateii lui ! Ca pe oamenii de buna credinta care l-or luat la rost ce face cu banii i-o inlaturar din consiliu si de la activitatile bisericesti ! Nesimtiltul ! Astia de teapa lui is ca vampirii .... suge ce poate de pe enoriasi isi cauta o parohie mai instarita , ... si pleaca sa suga si de acolo ce mai poate ... ca de e de datoria enoriasilor sa-i creasca copiii , si sa-l tina pe trantor ! Da el nu se gandeste la copiii orfani ! Se gandeste la buzubarul lui ca sa-si intregeasc bietul salarul de bugetar ... ca lucra mult 1 zi pe saptamana .... pardon 2 ore pe saptamana !

>

in 3 Decembrie 2016 12:04

Sa va spun eu la cei care la plangeti la preoti de mila cum sta treaba : Sunt cei mai mari afacetisti si au afaceti in urmatoarele domenii : sunt fermieri , au croitorii , au spalatorii , aduc masini la mana a doua ,unii au investit in imobiliare , uni au brutarii si asa mai departe.... asa ca ce le tot plangeti de mila ? Ia opritile robinetele si o sa vedeti ca nici un preot nu o sa moara de foame ! Dar sunt destui necajiti care nu au dupa ce sa bea un pahar cu apa ! " Saracii preoti .... hai da le dam cotizatia ca nu au de unde sa mai investeasca " amaratii " !!!

>

in 3 Decembrie 2016 12:19

pt 22;33 Ba limba tare vreau sa-ti vad fata sa pot sa o modelez dupa cum merita mintea ta de GAGA!Daca ai putin tupeu publica-ti numele si o sa ai o surpriza de la MOS CRACIUN!

>

in 3 Decembrie 2016 14:33

Pt 12:19 sa sti ca is limba tare ! Ia da-ti tu numele apoi sa vezi tu cacadou ! Limba de lingau de popi ! Pe cine crezi tu ca sperii catelus? Si-apoi cat despre modelat, poate is mai mare modelator ca tine! Si poate ne-om si vedea ! Si poate ne-om si "placea" ! :-) )))))

>

in 3 Decembrie 2016 14:48

PT 14 ;33 In care g--- i-ti tii tu limba cea tare limbricule?

>

in 3 Decembrie 2016 14:54

14:48 Deci sa inteleg ca te-ai regasit in ce am zis ! Si tot lingau ! Dar numele tot nu ti l-ai dat ! Atat curaj ! Numa gura e de tine ! :-))))))

>

in 3 Decembrie 2016 15:11

Boschetarule nu esti beat la ora asta?

>

in 3 Decembrie 2016 16:00

Nu ! Si nu stiu care suntem mai mari boschetari ! Am impresia ca vb cu copiii popi si de e asa cred cred ca cineva o sa o ia pe cojoc !

>

in 3 Decembrie 2016 16:44

Din pacate biserica ortodoxa din ziua de azi este cea mai mare organizatie de tip mafiot si manipulare. Nu mai are nici o legatura cu viata lui Isus si a apostolilor. Totul se invarte in jurul banilor!! POPI JEGOSI VA PLAC BANII???

>

in 3 Decembrie 2016 19:45

mdai oamenilor nu va mai certati pt popa ca nu merita mai bine uniti va si il scoateti afara din biserica nu vedeti ca va DEzbina? Nu vedeti ca in loc sa recunoasca ca a gresit tot scrie mesaje este un nesimtit.Artrebui sa-si caute putin loc sub canapea sa se ascunda.RUSINE LUI SI TUTUROR CARE IL SUSTIN!

>

in 4 Decembrie 2016 10:46

Stati linistiti ca nu se-ntampla nimic cu popa ! Ca no ... doara i-o fost sefu si i-o dat o mustrare ... PS : "CORP LA CORP NU-SI SCOATE OCHII ! " Saracii oameni nu-si dau seama ca asta e ca Ceausescu ... nu-i mai scapa nimeni de el ! Un DICTATOR , UN PROFITOR , UN SARLATAN ! Stati ca vine Boboteaza si o sa se uite urat cand ii pun oamenii banii pe masa ca si in anii trecuti ! Ca de :" Ce gospodarii frumoase aveti ,numa atata dati la Biserica? " S-a facut tam -tam degeaba ? Ce ati crezut ca o sa se-ntample ? El cotizeaza mai sus la ai lui ! De la voi oamenii necajiti si cu buna credinta ! Niciodata nu i-a pasat de comunitate si NU O SA-I PESE NICIODATA !

>

in 4 Decembrie 2016 16:46

chiar asa de Boboteaza mai dati mai oamenilor ceva sa termine casa aia ca acum are apartamente si in CLUJ SI IN ZALAU saracu cu bani de la acei copilas mai cumpara si el ceva la casa.

>

in 4 Decembrie 2016 20:01

are dreptate domnul de la 16;46 doamna lobont doamna mura[recea] doamna olar [recea] mai dati bani daca tot trebuie sa termine casele sau apartamentele ca-i sarac popa saracu!!!!!!tucalat!!!!!!!!!!!!!

>

in 4 Decembrie 2016 20:24

ma scuzati mai este doamna valentina si doamna gherman care poate cotiza si o familie ft credincioasa din che ndremal nu cumva sunt in cardasie caci cu toti coratori eeeee si mai ales cu primcoratoru eeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!altfel ar trebuii sa anunte satul sa se clarifice cand pleaca caci de stat nu se pune problema eu sa fiu in locul popiiiiiiiii as fi plecat de mult nu acum de cand nu a prestat si la altiii se stiu eii si stie si popa foarte bine!!

>

in 4 Decembrie 2016 20:35

Nu sunteti voi in masura sa il judecati pe Parintele! Si din sat nu decideti voi cand pleaca

>

in 4 Decembrie 2016 20:49

Demult ati vrut sa mearga dar nu aveti ce face! Dumnezeu e sus si vede tot. Niste amarati ca voi se afla in treaba sa comenteze. Il tucati voi toti cand vine de Boboteaza pe la fiecare

>

in 4 Decembrie 2016 21:05

Dar de ce oare toate comentariile sunt anonime?De ce nu va dati numele stimabililor?

>

in 4 Decembrie 2016 21:14

Ei cred ca daca scriu anonim nu se poate afla cine scrie. Traim in lumea in care adevarul triumfa. Cu bani si pile se rezolva tot. Sa va vad atunci mizerabililor fetele si chipurile la toti care ati comentat

>

in 4 Decembrie 2016 21:16

Abia astept sa va cada mastile sa vad si eu care sunt inteleptii satului Zimbor

>

in 4 Decembrie 2016 21:24

Dar oare sunt intelepti?

>

in 4 Decembrie 2016 22:48

de ce nu va demaschati voi cei ce sunteti cu el pe noi ce suntem contra ne stiti suntem putini voi cei ce mananca si mancati sunteti mai multi si va convine ia iesiti-n fata si spunetiva numele cine se poate pune cu voi singuru a fost adi driha pentruca a demonstrato ca se poate descurca fara noi din zimbor eu unu no pot pentru ca am copii si o sa aiba probleme ei dar daca o sa dureze si nu pleaca popa voi pleca eu pentru binele copiilor!!!!!!!????

>

in 4 Decembrie 2016 22:51

pt 21;24 ce sa zic esti inteleapta doamna lobont

>

in 4 Decembrie 2016 22:52

sau doamna mura de la cluj

>

in 4 Decembrie 2016 23:07

sau doamna mura de la cluj

>

in 4 Decembrie 2016 23:13

toti cei ce sunteti cu popa spuneti voi cand dumnezeu sau isus au cerut contributie eu din cate stiu isus doar a dat si pe popi ia certat

>

in 4 Decembrie 2016 23:29

intariti voi si spuneti cand isus a spus datimi 70 de lei sau a cerut doar credinta sau iubire hai dm lobont hai dm durnea hai dm valentina hai dm olar hai dm balanean cand a cerut isus bani !!!!!!!!!!!!!pentru tot ce a facut pentru noi??????????!!!!?

>

in 4 Decembrie 2016 23:36

cand a cerut bani isus!!!!!!!!?????????? spuneti a intrebat isus de ce fumezi si nu-mi dai bani mie eu nu stiu de asa ceva nici de ce bei si nu=mi dai mie sa beu special pt dm lobont te-a antrebat cineva de ce bei sau fumezi cred ca nu si nici nu trebuie fa ci ce vrei dar nu fi cu durnea ca o sa plece si tu o sa ramai gandeste esti mai desteapta ca ei !!!!ei pleaca noi ramanem!!!!

>

in 4 Decembrie 2016 23:38

rasapundeti sau nu aveti curaj?

>

in 4 Decembrie 2016 23:51

nu au cum le e frica va dati seama daca pleaca popa si ultimul caine din sat rad de ele va dati seama mai pot zice ele sunt dm durnea dm vali dm lobont dm maria dm balanean s.m.d. mai vreti va stiu pe toate doar ca astea le stiu toti restul antrebati pe domnul fost militian chisu va spune tot ca stie si antareste si dm militian gherman!!!!!!!!!

>

in 5 Decembrie 2016 0:02

e prost sa plece popa are bani de la apia cinela-ntrebat unde sunt miliardele!!!!!!!!!!!! cand alicitat ultima data pamanturile biserici eu astept demult

>

in 5 Decembrie 2016 0:06

mai vreti mai am !!!!!??????hai dm durnea hai dm lobont hai dm valentina hai dm balanean hadati toate ma puteti contrazice"???????!!!!!!!

>

in 5 Decembrie 2016 0:09

hai dm maria poti??????????????????????? nu mai arata la lume c mergi si la stramba pacat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>

in 5 Decembrie 2016 10:05

Ma da voi nu vedeti ca numa viniturile ii tin parte popi ? Cred ca asa bine se distreaza popa pe seama voastra ! V-o dezbinat cum o vrut el ! Si i-o iesit la prost grozav !

>

in 5 Decembrie 2016 15:08

Sint convins ca Dumnezeu va face dreptate si atunci vai vai vai noi il iubim, il stimam si il respectam.Din pacate de jicnit toti stiu sa jicneasca fapt real ca asa e modelul la Zimbor cum ati mai facut cu alti preoti,la domnul doctor Farc si cu multi altii De ce nu spuneti ca asa sinteti voi foarte bine educati, manierati si sufletisti.Apoi de contralit oricine stie .ura dracu o face!!!prin oamenii lui!

>

in 5 Decembrie 2016 15:24

Care nu vreti prwot puteti alege alte religii care se implica va da,doar si raposata a facut turism in religii care da mai mult

>

in 5 Decembrie 2016 16:17

Raspuns pt omnul de la 23:28 Nu ne este frica biserica este institutie daca nu stiai si au reguli facute de oamenisi legi de la episxopii insa isus a fosr este si va fi putere absoluta si nu cere 70 de lei Amin El are tot si ne da si noua daca il rugam altfel tr sa cersim

>

in 5 Decembrie 2016 16:47

Stau si ma minunez; de unde atata ura si rautate intr-un sat atat de mic? Exemplul clasic ,,Dezbina si conduce!,, se potriveste cel mai bine la romanul ce l-am citit in comentariile de mai sus. Domnilor ,doamnelor opritiva ca sunteti penibili si va faceti singuri rau!

>

in 5 Decembrie 2016 17:24

Nu-l mai bagati pe Dumnrzeu la inaintare! Acest preot nu are nimic in comun cu Crestinismul si invataturile Crestinesti ! El este doar reprezentantul BOR in teritoriu ! Oamenii nu merg la biserica pt el , merg pt ei , pt linistea lor sufleteasca nu degeaba e vorba : "FA CE ZICE POPA , NU CE FACE EL!" Cat despre biserica nu ati pus voi nici o caramida la temelia ei ! Biserica e facuta de parintii nostri nu de voi , viniturilor " crestinilor " si ori de cate ori o sa vrem sa mergem sa ne rugam acolo o sa o facem , ca e popa , ca nu e popa , ca nu-i biserica lu' masa sau a lu' tatas-o ! Lingai de popi flamanzi , de doi bani !

>

in 5 Decembrie 2016 17:42

Ce este o ''vinitura,,?

>

in 5 Decembrie 2016 18:58

Popa e o vinitura , militianu e o vinitura, astia de la bloc ... stiu ei care , lingaii popi ! In rest toata stima ! Am gresit zicand " vinitura " ! Imi cer scuze fata de oamenii noi din comunitate ! Nu m-am referit la ei !Imi cer scuze ca luati parte la ce se intampla in comuna ! Eu mi-am spus parerea si de aici o sa ii las pe toti sa traga concluzii ! Sarbatori fericite la toata lume , atat celor cate ii tin parte " parintelui " si mai ales celor care sunt impotriva lui ! Cu Dumnezeu inainte !

>

in 5 Decembrie 2016 19:43

Ma voi cred ca a-ti fost zamisliti cand functionau cazanele si parintii vostri erau aburiti de palinca altfel nu pot sa cred ca un om normal la cap poate debita atatea ineptii!

>

in 6 Decembrie 2016 21:00

Vai de capul vostru, tare frustrati trebuie sa fiti! Hahahahaha!

>

in 6 Decembrie 2016 21:00

Am uitat sa ma semnez, Maria Ciobanu :)

>

in 8 Decembrie 2016 14:14

Protopopiatul si Episcopia Zalau sa intrbe protul din Zimbor despre banii luati la inmormantarea lui Rezmives Marius tata la 4 copii, Galog Marin mort aflat pe Muntii Meses sau la inmormantarea lui Ilea Vasile

>

in 6 Iulie 2017 23:33

Imi cer iertare daca am suparat pe cineva !

 (nu este publicat)
NOTA: Sunt interzise injuriile, cuvintele obscene si atacul la persoana.

Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.