Sondaj



RSS Feed

Concluziile Registrului Auto Roman, conform verificarilor de anul trecut

O masina din trei e defecta si nu are ce cauta pe drum pana nu trece pe la service

12 Februarie 2019

Una din 29 de masini este cosciug pe patru roti

Din cele 2.839 de masini verificate in trafic in Salaj de inspectorii Registrului Auto Roman (RAR) pe parcursul anului trecut, 1.060 au fost neconforme cu standardele legale in vigoare. Ceea ce inseamna ca peste 37 la suta din masinile aflate in circulatie in judet nu sunt in regula si nu ar trebui sa circule pana nu trec pe la service.
Mai grav, din totalul masinilor verificate 98 prezentau pericol iminent de accident, spune RAR. Adica, din 29 de masini de pe strada, una este cosciug pe patru roti.
RAR atrage atentia insa ca situatia este mult mai grava decat cea constatata si spune ca rezultatele controalelor desfasurate in trafic NU reflecta starea generala a parcului auto din România, deoarece echipajele mixte RAR - Politie opresc pentru verificare doar acele vehicule care sunt susceptibile de a prezenta defectiuni.
in urma controalelor mixte desfasurate de RAR si Politia Rutiera, in anul 2018 au fost aplicate 404 amenzi contraventionale, au fost retrase 327 de certificate de inmatriculare si au fost retinute 12 permise de conducere.
O constatare este si ca o masina din o suta avea probleme legate de inspectia tehnica periodica - ITP fals, expirat sau anulat.
in

O masina din trei e defecta  si nu are ce cauta pe drum  pana nu trece pe la service
situatia in care masura luata de echipajele mixte RAR - Politie este retinerea certificatului de inmatriculare, acesta poate fi redobândit numai dupa efectuarea unei inspectii tehnice la reprezentantele RAR din tara, informeaza Roxana Dima, purtator de cuvânt la Registrul Auto Român.
In tara, Registrul Auto Român a verificat anul trecut, din punct de vedere tehnic, in trafic, 67.807 vehicule. in urma controalelor s-a constatat ca aproape jumatate dintre acestea erau neconforme. Iar aproape 3.500 de vehicule verificate prezentau pericol iminent de accidente.
Cele mai multe probleme au fost descoperite la instalatia electrica de iluminare si semnalizare, sistemul de reducere a emisiilor poluante, punti, jante, anvelope si suspensie, vizibilitate precum si la sistemele de frânare si directie.

Vizualizari 981
Comentarii articol

>

in 12 Februarie 2019 2:37

La drumurile care le avem este și normal să fie așa masinile ,iar din salariile de mizerie nu ai cum să le întreține ???

>

in 12 Februarie 2019 6:36

Aceasta instituție ar trebui să-și facă datoria cum trebuie corect în primul rând nu sa închidă ochii din cauza șpăgii la toate mizeriile de mașini aduse de aducai din Europa adică mașini lego din doua trei bucăți cu daune totale care trebuie obligatoriu supuse casării nu mai vorbim de noxe filtre de particule lipsa sonde lambda anulate etc din prisma românilor care fac un efort și-și cumpărară o mașină nouă care la fel o baga in consumul gropilor de pe minunatele șosele ale patriei

>

in 12 Februarie 2019 8:29

6:36 se pare ca ti-ai luat masina noua si ai luat teapa pt ca dupa 1 an de Romania o masina noua este mai rabla ca o masina cu 5 ani de Germania .

>

in 12 Februarie 2019 8:48

Mari defectiuni au gasit ....cele mai multe masini aveau cate un BEC ARS la numar ,pozitie sau stop pe frana

>

in 12 Februarie 2019 9:28

La ce infrstructura ne ofera statul pe banii nostrii este o iluzie sa creada politistii si raristi ca masinile pot fi ca si noi noute tot timpul .

Interesant!>

in 12 Februarie 2019 9:44

Uneori masinile de Politie sunt mai defect decat cele oprite in trafic.\r\nPe la mijlocul lui ianuarie, in Sancraiul Almasului, era o masina de Politie in miscare cu un far ars, dar ea verifica celelalte masini aflate in trafic.

>

in 12 Februarie 2019 9:51

In anii care vin se pot cumpara din Germania masini diesel la un pret foarte bun si stare excelenta ca nemtii usor usor vand masinile diesel

>

in 12 Februarie 2019 10:16

Se intampla sa ti se mai arda cate un bec si astia o catalogheaza ca defecta .

>

in 12 Februarie 2019 12:51

PT CEL CU REPLICI DE ADUCAU SA STII CA NU AM LUAT TEAPA DE LA UN ADUCAU, DIN PRISMA SIGURANTEI PENTRU FAMILIA MEA SI GRIJA PENTRU MEDIU, IN SCHIMB TU CU EPAVELE DIN GERMANIA DE 5 ANI CARE NU AU KM A FOST LA O BUNICUTA ETC TU ESTI CEL CU TEAPA 8:29

>

in 12 Februarie 2019 14:34

Nu faptul ca o masina este noua da siguranta familiei tale .

>

in 12 Februarie 2019 15:01

O masina de 5 ani cumparata din Germania,desigur daca te duci tu personal cu unul care stie germana si nu trimiti un samsar,este net superioara decat un logan sau sandero nou ,fara discutie,desigur intretinerea masinii poate fi mai scumpa,dar e decizia ta daca vrei sa circuli cu o "scula" sau cu un logan care e o masina de duzina,eu nu zic ca e o masina proasta dar e una ieftina fara pretentii

>

in 12 Februarie 2019 15:12

O masina de 3-4 ani o cumperi din Germania la o treime din pretul cat era noua .

>

in 12 Februarie 2019 15:17

Maine sunt programat la service ca imi e defecta masina ....mi sa ars un bec la iluminare numar .

>

in 12 Februarie 2019 17:33

Nu e vorba de cat costa un sandero sau un bmw ,e vorba ca din pacate cu totii n-e dorim masina pt ca a devenit efectiv avem nevoie nu mai devine un lux masina ci devine chiar o necesitate in familia,in multe locuri chiar 2....si o cumperi caci o vrei si ai nevoie....problema e ca devenim zgarciti cand e vorba sa mergem la mecanic,economi ,intrebam cine lucra ieftin si foarte bine,piese second hand sau china....si procedam cu masina ca si cu maseaua,pana nu doare nu umblam la ea....eu nu comentez titlul articolului,pentru ca m-am descris personal....

 (nu este publicat)
NOTA: Sunt interzise injuriile, cuvintele obscene si atacul la persoana.

Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.