Sondaj



RSS Feed

O nouă instituţie cu nume pompos şi atribuţii neclare

La Zalău se infiinţează Autoritarea Urbană

15 Martie 2017

În şedinţa de vineri a Consiliului local Zalău va fi supus la vot un proiect de hotărâre care prevede înfiinţarea Autorităţii Urbane. Această nouă entitate va avea rolul de a prioritiza şi selecta proiectele finanţabile prin POR, pornind de la o listă de proiecte eligibile, fişe de proiect întocmite de către structurile interne ale Primăriei Zalău şi utilizând o metodologie şi criterii de prioritizare şi selecţie aprobate de Comitetul de Monitorizare al POR. Durata de funcţionare a Autorităţii Urbane va fi de la data constituirii până la finalul perioadei de implementare a POR 2014 - 2020, dacă nu se decide altfel la acel moment. Odată cu finalizarea procedurii de selecţie, activitatea Autorităţii Urbane poate fi suspendată pe perioadă temporară, la dispoziţia primarului, şi va fi reluată când va fi necesar.
Din referatul care însoţeşte proiectul de hotărâre reiese că este necesară înfiinţarea acestei Autorităţi Urbane pentru a putea accesa fondurile aflate la dispoziţia municipiului Zalău în cadrul Axei 4 a Programului Operaţional Regional. E vorba de fonduri pentru revitalizare urbană, investiţii, regenerarea fizică, economică şi socială a comunităţilor defavorizate, infrastructură de educaţie.

Cinci oameni din Primăria Zalău vor face parte
şi din Autoritatea Urbană; nimeni nu spune că pe gratis

Autoritatea Urbană trebuie să aibă minim trei membri. La Zalău vom avea cinci: Vlad Andrei Petre - arhitect şef, Dănuţ Cosmin Curea - director executiv Direcţia tehnică, Ioan Tulai - director executiv Direcţia patriomoniu, Mariana Cuibuş - director executiv Direcţia economică, Claudia Ardelean - director executiv Direcţia administrare publică locală.
Partea de secretariat ar urma să fie asigurată de Serviciul Managementul Proiectelor

La Zalău se infiinţează Autoritarea Urbană
din cadrul Direcţiei Tehnice a Primăriei Zalău.
Am vrut să aflăm de la reprezentanţii municipalităţii dacă şi cu cât vor fi remuneraţi cei cinci membri ai Autorităţii Urbane. Deocamdată nu s-a stabilit o sumă, dar acest lucru nu este exclus să se întâmple în viitor. "Până la semnarea acordului cadru de delegare cu AM POR - MDRAPFE - nu se cunoaşte cu siguranţă dacă va fi posibilă plata suplimentară a celor 5 membri ai Autorităţii Urbane. "n prezent, nu a fost stabilită o astfel de remunerare, nefiind stabilit cadrul legal", spune Diana Crişan, purtătorul de cuvânt al Primăriei Zalău.

Primăria se dedublează

Această Autoritate Urbană va prelua sau va dubla, practic, unele servicii deja existente din cadrul celelilalte autorităţi urbane - Primăria Zalău, care nu poate fi considerată altceva decât tot o autoritate a acestei urbe. Autoritatea Urbană are în componenţă angajaţi ai primăriei, se va ocupa de prioritizarea şi selecţia proiectelor pe baza fişelor de proiect întocmite de structurile interne ale primăriei, iar partea de secretariat o va asigura Serviciul Managementul Proiectelor din cadrul Direcţiei Tehnice a primăriei. Deşi unele lucruri par redundante, vom avea măcar cinci persoane direct responsabile de modul de implementare a proiectelor finanţate prin POR la nivelul municipiului Zalău.

Vizualizari 2891
Comentarii articol

>

in 15 Martie 2017 1:35

Inc-o "autoritate" taietoare de frunze la caini.Functionarilor bugetari de prin birouri trebuie sa li inventeze o utilitate.Persiflarea continua.

>

in 15 Martie 2017 3:21

Motive ca psd isti sa-si bage neamurile in functii, jigodii cu doua clase, tinerii pleaca in Zcluj la munca

>

in 15 Martie 2017 7:47

ROBERT GOIE N-ARE LOC IN NOUA STRUCTURA? MACAR RALUCA GIREADA SA FACA PARTE DIN ECHIPA

>

in 15 Martie 2017 8:12

sunt locuri platite ca locuri de munca e mult spus

>

in 15 Martie 2017 8:37

Traiasca Republica BUGETARA Romania !!!

>

in 15 Martie 2017 8:40

Unde ajungem ? Sistemul privat nu mai poate sustine atata bugetarime !!!!!!

nu cred ca era nevoie>

in 15 Martie 2017 9:19

de Autoritatea Urbana .Fiindca daca toti din primarie si-ar face treaba nu e nevoie de aceasta structura dubla.Oricum in atributiile de servici actuale ,cu siguranta la persoanele enumerate mai sus le intra si monitorizarea POR-ului si toate celelalte ,deci practic isi vor superviza ei singuri ceea ce de altfel lucreaza in mod curent.Aiurea totul ,vor fi niste bani aruncati degeaba ,dar ,de ,tot din banii contribuabililor vor fi.

>

in 15 Martie 2017 9:27

Activitatea acestor mahari se va desfasura in timpul orelor de program normal dar vor fi platite suplimentar. Nu mai stiu cum sa fure banul public.

>

in 15 Martie 2017 9:53

Autoritati peste autoritati care sa consume banul public

>

in 15 Martie 2017 10:02

Domnilor de la PSD sunteti penibili.In rest ce sa mai zic.....mergeti de geaba sa va reculegeti la manastiru sau munteke ATHOS.

Pe modelul lui Firea-Pandele>

in 15 Martie 2017 13:54

sa inmultim unitatile din subordinea Primariei, pana ce are tot PSD-istul o functie de muls.

>

in 15 Martie 2017 14:07

Trebuie sa mai infintam niste posturi pentru al de madam Cota , Gireada,si toti oameni de bine......

>

in 15 Martie 2017 14:08

Zmaul de Ciunt numai asa stie sa conduca sa delege sarcinile la alti el doar sa incaseze venituri.

>

in 15 Martie 2017 14:09

Cat au crescut numarul de angajati in unitatile din subordinea primariei? Tovarasilor.

>

in 15 Martie 2017 14:10

Uni din primarie nu au timp de cumparaturi, asa ca trebuie inca o directie fara viitor.

>

in 15 Martie 2017 14:17

Exact de avea nevoie Zalaul, dupa ce are mai multi angajati la primarie decat Berlinul, inca o divizie sa toace banul public pe nimic, oricum orasul arata ca in sat, ce sa faca astia acolo? penibil de-a dreptul ciuntu asta, rusine, nicaieri in tara nu exita asa ceva. Functionarii sa-si faca treaba, oricum jumate trebuie dati afara, te tot trimit de la unul la altul. ciunt oierul

pt. boi>

in 15 Martie 2017 15:55

si cand BOC cu B(MARE), boilor i o dat afara ati plans cu amar...amu asa va trebuie boii la boi trag...macar taceti dreacului din gura si platitile salariile ca dora aveti de unde!!1nu v o marit salariile si pensiile???!!!

>

in 15 Martie 2017 15:59

Adevarat jumatate personalul angajat in primarie ar putea pleca caci intradevar taie frunze la caini.In toate institutiile e la fel dublu personalul fata de cat e nevoie.

>

in 15 Martie 2017 15:59

ciuntu acest gunoi de om duce orasul la sapa de lemn, asta ati votat asta aveti, nu ca ar fi fost mai bun altul, toti fura baga in jeburi, cu gastile lor de mafioti

>

in 15 Martie 2017 16:19

Ha ha ha ce povesteeeeeeee! Se intrec băieții ăştia la tocat banul fraierilor care i-au votat! Bravo lor! Foncții in plus bani īn plus , timp pt bătut bulevardul şi piața la greu ! Neamuri de angajat multe, aşa că luați dela psd cīt cuprinde!

>

in 15 Martie 2017 16:29

nu toaca banii celor care au votat cu ei

>

in 15 Martie 2017 16:47

Scuze! Toacă banii celor ce produc, pt că idioții care i-au votat nu produc decīt biogaz!

>

in 15 Martie 2017 20:17

ce fain, o sa merg si eu sa aplic, doar ca neamurile lui nosa ciunt marc au umplut deja joburile. cine imparte parte isi face, o vorba veche din batrani. traiasca baronii locali psd si dragnea inculpatul.

un bugetar fericit>

in 15 Martie 2017 22:07

Basca-n cap tigara-n gura Bugetar ma doare-n puila!!!

Oferta pentru toti in anul 2017.>

in 23 Martie 2017 21:16

Oferta pentru toti in anul 2017. Minim 491,52 euro. Nu trebuie sa aveti experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerinte: cunostinte minime de utilizare a calculatorului (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi, in timpul liber. Oferim seriozitate si un mediu excelent de lucru. Pentru a aplica și dvs la aceasta oferta, trimiteti mesajul APLIC la una dintre adresele de email ale departamentului de informatii: teodorateo56@gmail.com

 (nu este publicat)
NOTA: Sunt interzise injuriile, cuvintele obscene si atacul la persoana.

Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.