Sondaj
Parteneri



Conflictul de la Biserica Sfantul Stefan nu are solutie

5 Februarie 2013
Episcopia spune ca oamenii ar trebui sa fie multumiti ca preotul Ioan Coste nu a fost exclus din randurile clerului

Oamenii care frecven-teaza Biserica Sfantul Stefan din Bradet nu vor sa cedeze in fata episcopului Petroniu si il sustin in continuare pe parintele Ioan Coste, pedepsit cu transferul de la Biserica Sfantul Stefan de catre Episcopia Salajului pentru ca a acceptat ca un preot din alta episcopie sa slujeasca la moartea mamei sale. „Lasati-ne parintele duhovnic! Este nevinovat!”, spun enoriasii, care de o saptamana duc un adevarat razboi pentru ca episcopul Petroniu sa-si schimbe decizia de a-l muta pe Coste in Parohia Brebi, comuna Creaca. Oamenii spun ca nu vor lasa niciun preot sa slujeasca in Biserica Sfantul Stefan atata timp cat preotul Ioan Coste nu ramane preot paroh. Duminica au boicotat atat slujba de dimineata, cat si vecernia, hulind si cerand plecarea episcopului Petroniu din Salaj. Enoriasii spun ca biserica este a lor, construita cu greu din banii fiecarui locuitor al cartierului si nimeni nu va veni sa ia ce le apar-tine. „Am lucrat la constructia acestei biserici. Am dat bani, fiecare din cei care ne luptam pentru parintele Coste. Sa vina acum Petroniu si sa puna preot aici pe cine vrea el? Nu vom ceda”, spune unul dintre enoriasi. Credinciosii Parohiei „Sfantul Stefan” sustin ca „nu-i intereseaza interesele Episcopiei Salajului, ci man-tuirea noastra, tinta pe care ne-a indicat-o mereu parintele Coste”. Oamenii spun ca daca li se impune un alt preot la Biserica Sfantul Stefan, nu va merge nimeni la slujba, pentru ca toti cei care se roaga aici nu sunt de acord cu decizia Episcopiei Salajului.

Episcopia spune ca pedeapsa pentru preotul Coste este justificata

Preotul Gabriel Gardan, purtatorul de cuvant al Episcopiei Salajului, a precizat ca preotul Ioan Coste se face vinovat de neascultare, iar pedeapsa care se poate aplica in aceste situatii poate merge pana la depunerea din treapta preotiei sau caterisire. „Cunoscand faptul ca preotul Vasile Bota, in perioada in care a ocupat functia de vicar administrativ al Episcopiei Oradiei, a reusit divizarea in doua tabere a preotilor din Salaj, tinand cont de cele enuntate, Preasfintitul Parinte Petroniu, dupa ce a ajuns episcop al Salajului, i-a transmis in mod expres acestuia, prin interm
Conflictul de la Biserica Sfantul Stefan nu are solutie
ediul parintelui Ioan Coste, ca nu are incuviintarea episcopului Salajului de a sluji in acest judet, pentru a nu crea tul-burare. In urma decesului mamei preotului Ioan Coste, eveniment regretabil si nedorit, Preasfintitul Parinte Petroniu a delegat la slujba de inmormantare un repre-zentant al Episcopiei. In ciuda interdictiei, parintele Vasile Bota a slujit si a predicat la inmormantare, incalcand regulamentele bisericesti si sfidand public interdictia episcopului. Daca preotul Bota participa la slujba nu era nicio problema. Acesta insa a slujit”, spune reprezentantul Episcopiei. Totodata, Gardan spune ca nu doar parintele Coste a fost pedepsit, ci au primit dojana arhiereasca patru preoti. Cum Ioan Coste se afla la cea de-a doua abatere de la regulile bisericesti, risca depunerea din treapta preotiei. „Nu s-a mers pana la depunerea din treapta preotiei sau caterisire, ci se are in vedere o pedeapsa de mijloc, si anume transferul”, spune Gabriel Gardan.

Dand exemplul cazului lui Sergiu Nicolaescu, in care Biserica Ortodoxa a interzis ferm oficierea unei slujbe de inmormantare, reprezentantii Episcopiei Salajului spun ca isi vor pastra decizia luata de a-l transfera pe Ioan Coste la Brebi. „Nu s-a pus problema excluderii din cler a preotului Coste, desi se putea, de aceea nu intelegem de ce un grup de credinciosi creeaza atata tulburare. Orice incer-care de deviere a subiectului de fata de la ceea ce s-a prezentat nu poate fi inte-leasa decat ca nefondata si tendentioasa”, conchide preotul Gardan.

Prietenul parintelui Ioan Coste, preotul Vasile Bota, invinuit ca ar fi produs acest scandal, a declarat pentru Graiul Salajului ca este uimit de ceea ce se intampla si nu poate decat sa se roage pentru prietenul sau si pentru colegii din Episcopia Salajului. Preotul Ioan Coste se afla internat in spital de cateva zile si nu a putut fi contactat.

Vizualizari 2520
Comentarii articol

>

in 5 Februarie 2013 9:28

Lăsa l mă pe Coste , Brebiu i i parohie prea buna pt. el.

>

in 5 Februarie 2013 9:36

Se vede aici din articol ca este o razbunare a episcopului. Sunt toti fete bisericesti si isi pun interdictie sa predice. Rusine episcope de Salaj, rusine.

>

in 5 Februarie 2013 9:38

MA DUC LA POCAITI .....

>

in 5 Februarie 2013 9:39

Ce a predicat Bota la inmormantare? Doamne se ajunge intre preoti sa nu poti avea prieteni numai pe cine zice episcopul. Rusine episcopului.

>

in 5 Februarie 2013 10:14

personal am asistat la o discutie si va asigur ca protopopul lucaciu nu este strain de nimic di ce face episcopul si totul s-a facut cu acordul protopopului lucaciu. de duminica o sa merg la greco-catolici acolo e alceva.ortodoximul se degradeaza pe zi ce trece

>

in 5 Februarie 2013 10:16

AVETI DREPTATE .SI EU MA MUT LA GRECO-CATOLICI

>

in 5 Februarie 2013 10:19

slabi mai sunteta in credita fratilor

>

in 5 Februarie 2013 10:19

I-a controlati-l bine , poate ca-i neam cu hotomanul,coruptul si pedofilul Teodosie , arhiepiscopul Constantei !!!

>

in 5 Februarie 2013 10:20

In orice institutie trebuie sa te supui regulilor, ca iti place sau nu.Nu iti place iti dai demisia si pleci.Ce este asa greu de inteles.Este deja la a2-a abatere?Cine se crede?

popa,diavolul si banii>

in 5 Februarie 2013 10:23

OARE DUMNEZEU,ARE NEVOIE DE BANI?Nu cred ca se pot numi slujitori ai domnului,DUMNEZEU,acei(unii)preoti hulpavi,care vad doar bani in fata ochilor,si parohii cat mai bogate.DUMNEZEU,NU CRED CA ARE NEVOIE DE BANI,EU CRED CA EL VREA SA NE VADA MAI BUNI MAI INTELEGATORI MAI UMANI..Din nefericire in aceste vremuri grele,piterea banului face diferenta intre oameni..GOANA DUPA AVERI,ADUCE DEZBINARE PANA SI IN BISERICI..UNII PREOTI AJUNGAND SA FIE AHTIATI DUPA BANI,SI UNII POATE,CHIAR VOR SA FACA CEVA BUN SI NU SUNT LASATI...TRIST,DAR BANUL ESTE SINGURA RELIGIE PENTRU UNII!!!!!!!!!!!!!!!

Raspuns>

in 5 Februarie 2013 10:39

Auzi la asta: "In orice institutie trebuie sa te supui regulilor, ca iti place sau nu.Nu iti place iti dai demisia si pleci.Ce este asa greu de inteles.Este deja la a2-a abatere? Cine se crede?". Despre ce abatere vorbesti, hey? Asta-i abatere?? Luarea de mita,abuzul in functie e abatere, dar Petroniu nu-si da demisia si nu pleaca nicaieri. Cine se crede?

>

in 5 Februarie 2013 11:14

Ce mare diferenţă este între fostul epicop al Oradiei pf Vasile Coman şi acest aşa zis episcop Petroniu Sălăjanul. Cred că este cea mai mare degradare să interzici unui preot să slujească la o înmormântare.

>

in 5 Februarie 2013 11:16

"Pier",ne faci de ris,citeste pilda Blîndului păstor.

>

in 5 Februarie 2013 11:17

Ce mare diferenta este intre fostul episcop al Oradiei pf Vasile Coman şi acest episcop Petroniu Salajanul. Cred ca este cea mai mare degradare sa interzici unui preot slijirea la o inmormantare.

Raspuns>

in 5 Februarie 2013 11:20

Auzi la asta: "In orice institutie trebuie sa te supui regulilor, ca iti place sau nu.Nu iti place iti dai demisia si pleci.Ce este asa greu de inteles.Este deja la a2-a abatere? Cine se crede?". Despre ce abatere vorbesti, hey? Asta-i abatere?? Luarea de mita,abuzul in functie e abatere, dar Petroniu nu-si da demisia si nu pleaca nicaieri. Cine se crede?

comentariu>

in 5 Februarie 2013 11:30

Gruie draghe!bou ai fost,porc ai ajuns!

>

in 5 Februarie 2013 11:34

Ma intreb de ce toata lumea stie ce sume se vehiculeaza si se obtin prin intermediul bisericii, si implicit a enoriasilor, si nimeni nu ia atitudine. Stim ca biserica este masa de control dar haideti sa fim putin mai corecti si mai lucizi. Multi ortodocsi vor pleca la greco-catolici. Sau asta e tinta bine definita?

Ioan>

in 5 Februarie 2013 11:38

Cata mizerie! Lupta pentru biserici ca sa se imparta parohii pe banii oamenilor. Fireste, dupa rezolvare, oamenii nu mai au nici un cuvant de spus. Si daca nu am sti cu adevarat ce se intampla prin biserici si cum stau toti cu mana intinsa.

>

in 5 Februarie 2013 11:51

Referitor la articolul pe care la dat Parintele Gardan ca sunt doar o mana de oameni care provoaca atata tulburare as vrea sa il contrazic si sa ii spun ca nu este asa este un judet intreg dar nu au avut curajul sa lupte cu ei pt ca le-a fost frica si au primit amenintari din partea Preasfintiei lor.Sunt de religie Ortodoxa (dar nu am obloane ca cei din Epicopia Salajului)am fost invitata sa particip de foarte multe ori la Evanghelizari de catre cei care fac parte din alte religi si nu am azuit de interdictia de a predica la ei la Biserica, ei sunt foarte mandri cand vine cineva din afara judetului sau din alte tari si le vorbeste despre Dumnezeu.Nu am auzit si nu cred ca Isus avea intrdictie de a predica. Sa le fie rusine si sa plege din Zalau si sa ne lase in pace pentru ca si asa traiesc pe bani nostri. La acea cadire imensa si se poate atribui si alta destinatie.Episcopul sa se mute in pustiu si sa se roge pt irtarea pacatelor lui pt ca in momentul de fata trieste min lux si nesimtire si ii sfideaza pe cei saraci. Rusine!!!!!!!!!!!!!!!

>

in 5 Februarie 2013 12:01

be petroniu ! esti batut in cuie pe scaun ? ma pis pe tine de homosexual imputit ! stie toata lumea ca umbli cu ,,cioara'' vopsita ! marsi la cacat ! zabalosule !

>

in 5 Februarie 2013 12:05

homosexual ! petroniu ! are asistent pe care in linge peste tot !

>

in 5 Februarie 2013 12:21

Daca tot spun ca au trimis un reperezentant la inmormantare mamaei Parintelui Coste,de ce nu au oprit el neleguirea daca tot se cred mari si tari, de ce nu il dau afara si pe cel de la Episcopie care a fost prezent, da am ineteles regulamentul l-au facut numai pentru preotii de rand nu si pt sfinti ca ei.

>

in 5 Februarie 2013 12:32

Zicea unu ieri sa adunam 2 - 3000 de euro si sa.i dam lu episcopul ca sa.l avem iar pe coste paroh. Eu zic sa facem așa joi la miting, fiecare care.i acolo SA VINA CU UN EURO LA EL SAU CU 5 LEI SI SA.I COLECTAM PE O TIPSIE SA I.O DUCEM LA EPISCOPIE SI SA IO PUNEM PE TREPTE SA SE SATURE O DATA

>

in 5 Februarie 2013 12:33

Unde stau ascunsi reprezentantii judetului daca tot i-au dat 500.000 de miloane anul trecut din bani nostri, de ce nu merg acum sa-i ceara socotela.Eu cred ca acei bani puteau sa se foloseasca pt gradinite si scoli nu pt tualeta incalzita a Preasfintitului Petroniu cu suflet de diavol.

>

in 5 Februarie 2013 12:45

Daca e asa cum se scrie intr-un comentariu ca nici Lucaciu nu ar fi strain de ce face Epicopul sa plece si el in frunte cu ei pana nu primeste si el picioare in fund de la cei din Bradet.si eu cred ca este complice la tot ce fac acesti Preasfinti, pt ca am auzit ca aintrat in biserica la slujba cu noi bine vazuti ai biserici (a tremurat de frica Episcopului te pomenesti). Daca e asa sa ii fie Rusine si lui ca si-a facut si el destula avere pe spatele enoriasilor.

>

in 5 Februarie 2013 12:48

Mai știe oare Prea Sfintitu cuvintele BIBLIEI ? Ca de răspuns, după cât e de las nu cred sa răspundă la următoarele întrebări: - ce vrea sa spună psalmul 50 cu "jertffa lui Dumnezeu e Duhul umilit, inima înfrinta si smerita Dumnezeu nu o va urgisi ? - ce înseamnă "iarta-ne noua pacatele precum si noi iertat gresitilor noștri" ? - dar "iubeste-ți vrajmasul ca pe tine însuti"? Poate mai puneti si alții niște întrebări ca eu aici mă opresc. Dumnezeu sa- l oerte pe Maria Sa din dealul Zalaului!

>

in 5 Februarie 2013 12:50

petroniu asta de cand o ajuns in functie se cam da balena in borcan de parca el ar fi pus la judetul asta piatra de temelie. cum sa-i interzici cuiva sa faca o slujba pe domeniul privat al unei alte persoane?cum sa mai mergi sa te spovedesti la astfel de preoti cand chiar unii dintre ei le interzic altor preoti sa se roage respectiv pt acea persoana decedata? e clar un motiv de razbunare! e invidios preasfintitu ca alti preoti sunt mai iubiti decat el?

>

in 5 Februarie 2013 13:04

Joi la miting sa strigam jos patroniu si biserica-i a noastră. Nimic nu sperie javrele mai tare decât adevarul. Ei știu bine care este adevarul dar încerca sa ne ducă cu zaharelul minciunilor episcopului. Sa nu ne lăsăm pacaliti. Si de cedează si îl reinstaleaza pe parintele Coste, tot trebuie sa îl dam jos pe episcop ! Nu va lăsați, ca episcopul asta distruge credință in Sălaj !

>

in 5 Februarie 2013 13:08

Dupa tot ce am citit despre acest scandal am ajuns la urmatoarea parere: Parintele Coste a pus mult suflet in tot ceea ce a facut in acel cartier, iar cu sufletul a sute de oameni nu te poti juca si nu ii poti manipla asa cum cred cei de la Epsicopie. Ar trebui sa dea orgolile deoparte si sa nu dezbine acel cartier si acei oameni minunati care sunt acolo pt ca nu vor reusi,acolo sunt oameni puternici care nu vor ceda pana nu li se va face dreptate. Acest Petroniu isi asuma un risc foarte mare si anume acela de a pleca din Salaj asa cum a venit din Oradea.Nu poate cere socoteala celor din jur pt ca el insusi nu este un exemplu de urmat.

>

in 5 Februarie 2013 13:09

Lui Cătălin. Dacă treci la greco-catolici lași biserica noastră pe mâinile ticalosilor, nu crezi ?

scandal in biserica>

in 5 Februarie 2013 13:12

Dupa regionalizarea romaniei ar TREBUI OBLIGATORIU si la biserici sa se treaca la alegerea a opt episcopi a9opt regiuni opt episcopi) si atit restul e o rusine si cheltuiala de bani de la popor

>

in 5 Februarie 2013 13:16

MAI SCRIU O DATA, CA VAD CA NU MI-A IEȘIT CUM TREBUIE. LUI CĂTĂLIN SI LA TOȚI CEI CARE VOR SA TREACĂ LA GRECOCATOLICI SAU POCAITI : NU PARASITI BISERICA NOSTRA DIN CAUZA UNOR IERARHI CORUPȚI SI TICALOSITI ! NU O LĂSAȚI PE MANA LOR! ! SA PLECE EI !!!!

pt 5 Februarie 2013 13:05>

in 5 Februarie 2013 13:18

frumos ai invatat sa vb din religia aia a ta.bravo!

COMENTARIU>

in 5 Februarie 2013 13:46

Stimati credinciosi nu credeti ca regulamentele Bis. Ortodoxe nu sunt complete...? Se tot invoca incalcarea canoanelor bisericesti de catre par. Costea, dar inaltul prelat...PETRONIU NU INCALCA NICI UN REGULAMENT .....?cand merge la SALOANELE DE INFRUMUSETARE CONSUMA OUA DE PREPELITA PENTRU POTENTA ,ASTA NU VEDE NIMENI ..?DESI ESTE DESTUL DE VIZIBIL.........Ce ar fi saintroduceti si acestea in regulament........Nu credeti ca sunteti un exemplu in cadrul BOR.....?

>

in 5 Februarie 2013 13:52

Nu suntem multumiti de verdictul dat de Episcopie, si nu vrem sa plece Parintele Coste, dorim sa plece acest Episcop nesimtit care nu a avut curajul sa iasa sa-le vorbeasca oamenilor, vom striga pana cand forurile inalte ne vor auzi Sa plece Peroniu din Salaj.

>

in 5 Februarie 2013 13:56

Va asteptam Joi la ora 16 pe toti enoriasi din Zalau si din Judet sa ne sustineti, in curand o sa urmeze si altii pe lista lui Petroniu.

>

in 5 Februarie 2013 14:10

Nu trebuie sa-i dam apa la moara prin multe discutii.Scurt si la obiect:BISERICA SUNTEM NOI {spunea cineva din Bradet}Asta trebuie sa fie singurul slogan folosit.Ca atare fara sa tina cont de parerea noastra nu se poate.Nu sunt din parohie dar,l-am cunoscut la una din actiunile minunate pe care le facea.Episcopul si "FANII" lui sa-l ia drept model pe parintele Coste.Modest{nu vedeta},cu daruire fata de semeni si maideschis la minte decat toti ceilalti.Joi veniti cu totii pe platou sa vada episcopia cu cine s-au pus.

>

in 5 Februarie 2013 14:14

Dar ce ati vrea sa spuna aceasta trompeta a vladicului ? Infiereaza ,cu spirit revolutionar,crima comisa de pr. Coste . Nu credeam ca oamenii altarului sa aiba atata rautate . Unde e iertarea ? Unde e toleranta ? Unde e iubirea fata de aproapele nostru ? Unde e exemplul persunal ? Asa s-a purtat Isus cu apostolii lui ? Nimic din toate astea . Este infiorator ce se intampla in sanul bisericii ortodoxe .

>

in 5 Februarie 2013 14:16

fratilor ! sa-l ucidem ! daca apare la protest,sa-l injunghiem ! o sa fim multi fratilor, nu ne pot aresta pe toti ! sa-l dam exemplu pe acest homosexual-travestit ! sa injungiem porcul pacatos !

>

in 5 Februarie 2013 14:17

mai bine sa-i dam foc...o sa-i arda barba aia vopsita prin saloanele de infrumusetare la homosexual :)))))))

>

in 5 Februarie 2013 15:02

nu faceti atata gargara ca nici costea nu este un sfant .ca el mai gasiti .comportarea lui extrafamiliara lasa de dorit.o intrebare pentru el in aceastra privinta,poate da cu piatra in altii.La miting a adunat toti prietenii di judet si nu numai cei de la biserica din zalau.ce au cautat cei din banisor in frunte cu primaru.Unde este preotu costea s/a ascuns in spital ca si deputatii cand sunt condamnati.A devenit bolnav brusc sa nu se afle in fata sefilor .Acolo merg prostii.Fii viteaz parinte nu sta ascuns ca inainte crapeai de sanatos.Fii barbat si te arata in fata sefilor.

>

in 5 Februarie 2013 15:08

veniti si de la parohiile de la tara joi la miting pentru ca urmati voi v-a pus taxa de un leu pe luna pentru fiecare credincios [enorias] obligatorie care se da la episcopie ,daca nu se va putea plati vor fi sanctionati preoti,lucaciule tu cit o sa dai de enorias ca sa-i poti linge mina sa nu spun altceva mai porcos

>

in 5 Februarie 2013 15:22

jos cu popa vopsitu

pentru cel de la 15:02>

in 5 Februarie 2013 16:20

foarte bine ca pe parintele coste l-au sustinut enoriasi din judet si nu numai cei din parohia Bradet,numai asa am putut vedea ca peste tot unde a fost preot a fost iubit -un lucru a fost cert-la slujba de duminica toti enoriasii din bradet l-au sustinut-acest lucru ar trebui sa dea de gandit.

>

in 5 Februarie 2013 16:20

Poate ca asa a dorit Dumnezeu sa se intample, sa se vada ce se intampla in biserica ortodoxa. S-au dus acele vremuri cand preotul se apleca la necazurile oamenilor. Cunosc preoti ortodocsi deosebiti (desi sunt greco-catolica si ma mandresc cu acest lucru)dar cunosc si preoti care nu pot fi numiti preoti (oameni care danseaza pe masa la nunta, oameni care ling numai sa-si atinga scopul, oameni la care bancurile porcoase sunt la ordinea zilei, fara scrupule, oameni care isi sfideaza semenul,oameni care cer tot timpul bani, oameni care au uitat de misiunea pa care o au. Dumnezeu poate ca doreste sa faca dreptate, sa ne intoarcem la ceea ce au fost bunicii si strabunicii nostri, la greco-catolicism. Preotii ortodocsi isi permit sa faca tot felul de nelegiuiri, sunt ingamfati, sunt malefici, sunt uraciosi cu barbile pe care le poarta, (numai de dragul de a arata ca sunt preoti)deoarece se considera majoritari. Da, sunt majoritari,dar nu le da dreptul sa faca asa ceva sa calce pe oameni si pe calitatile lor. Cu drag mi-as dori sa veniti si sa asistati la o liturghie la biserica greco-catolica ( nu din dorinta de a fi mai multi)sa vedeti ce diferenta de bun simt, de liniste sufleteasca, de rugaciune, de spiritualite exista acolo. Nu as vrea sa ma intelegeti gresit sau sa trageti o concluzie gresita dar incercati si o sa vedeti ca prin salutul Laudat sa fie Isus, biserica greco-catolica intr-adevar Il lauda.

>

in 5 Februarie 2013 17:04

parintele Lucaciu l-a salvat pe Costea. Pe langa Costea au fost si altii pedepsiti in alte moduri dar nu stie stie cum si cine...

>

in 5 Februarie 2013 18:13

Fiscu pe ei.De atat de multa miere ,l-i s-au tulburat mintile trantorilor astora incat nu mai deslusesc limitele bunului simt.

>

in 5 Februarie 2013 18:22

Eu as desfiinta episcopia Salajului

>

in 5 Februarie 2013 18:42

si eu propun daca faceti miting desfintarea episcopiei jos cu toti sobolani care traiesc pe spinarea oamenilor mintindui cu obiceiuri nebiblice numai sa scoata bani.

>

in 5 Februarie 2013 19:02

Preasfintia Ta, pana unde crezi ca mergi? Crezi ca enorasii sunt papusi pe care sa le manevrezi cum vrei, asa cum facii cu preotii care executa tot de frica ta? E extraordinar ce se intampla, de ce la greco-catolici nu s-a auzit niciodata de asa ceva? Rusine Preasfintite, rusine BOR! Dreptul Judecator toate le vede si o sa da-ti seama toti!

>

in 5 Februarie 2013 19:19

sa va fie rusine toti cei care a-ti adus injurii preasfintiei sale Petroniu.Sunteti niste analfabeti nu stiti sa scrieti stiti sa aduceti injurii unui om educat voi care a-ti fost educati cred de parintele Coste in fiecare miercuri la biserica Sf Stefan nu?. Cand ve-ti avea studiile presfintiei sale atunci comentati. Aparati pe diavolul , acest preot al vostru apropiat de dumnezeu, nu stiu de care dumnezeu, cu ani in urma a alergat la episcopiile din Cluj si Sibiu si la mirenii salajeni, alde marele politolog PDL-ist Abrudan si-au pus pe drumuru un om cu carte. Astazi cand nu este in aceeasi situatie deoarece nu a ramas fara loc de munca il aparati pe Iuda.

>

in 5 Februarie 2013 19:23

JOI TOATA LUMEA LA MITNG !SA SCAPAM DE UN IDIOT ,CARE NU A FACUT ALCEVA DECAT VRAJBA.ASA SA-I AJUTE CEL DE SUS DUPA CATE FACE.DACA CEI DIN CONDUCEREA BISERICEAS L-AU INTREBAT PE PREOT UNDE SUNT BANII ACESTA A RASPUNS CA A TREBUIT SA DEA LA EPISCOPIE 5000RON.PE ASTA NU=L SATURA DUMNEZEU. JOS CU EL.

>

in 5 Februarie 2013 19:24

Oameni nerecunoscatori, cine a alergat pentru a avea voi marii credinciosi din bradet biserica,astazi care preot Lucaciu sau Costea. Asta va este credinta?. Lucaciu este vinovat?ce nemernici, atat va este educatia si de unde nu este nici d-zeu nu ia.

>

in 5 Februarie 2013 19:24

JOI TOATA LUMEA LA MITNG !SA SCAPAM DE UN IDIOT ,CARE NU A FACUT ALCEVA DECAT VRAJBA.ASA SA-I AJUTE CEL DE SUS DUPA CATE FACE.DACA CEI DIN CONDUCEREA BISERICEAS L-AU INTREBAT PE PREOT UNDE SUNT BANII ACESTA A RASPUNS CA A TREBUIT SA DEA LA EPISCOPIE 5000RON.PE ASTA NU=L SATURA DUMNEZEU. JOS CU EL.

>

in 5 Februarie 2013 19:44

halal atitudini crestinesti in aceste comentarii....

>

in 5 Februarie 2013 20:02

Celui de la 19 si 19: Dragul meu, se pare ca ai prea multe cratime in buzunar si nu mai stii ce sa faci cu ele. Nu prea le ai tu cu ortografia, dar imi place ca ai tupeu! Tine-o tot asa, ca s-ar putea sa ajungi episcop!

>

in 5 Februarie 2013 20:20

PENTRU CEL DE LA ORA 19;19 Ar fi normal sa catalogati niste oameni ca "analfabeti", atunci cand dvs sunteti mai presus decat ei. Dar,atat timp cat scrieti "a-ti adus" ,"a-ti fost" si "ve-ti avea",cred ca e normal sa fiti mai rezervat in aprecieri.Invatati sa conjugati verbele "a aduce","a fi" si "a avea" si pe urma puteti vorbi de "alti analfabeti". Acum nu. In ce priveste judecata,doar Cel de Sus poate sa judece corect pe fiecare dupa faptele sale.

>

in 5 Februarie 2013 20:51

sa-i trasneasca pe toti popii si politicienii toti mintesc pe rupte si sunt o capuse pe spatele nostru sunt umflati de bogatie si nu se satura inve

>

in 5 Februarie 2013 20:53

bine ca popa asta nu ia supt-o episcopului , altfel ii lua locul lui Ghiorco popilor sunteti de cacat toti sunteti la fel, va cacati pe voi cand va ia careva ciolanul de la gura

>

in 5 Februarie 2013 21:01

parintele Costea a fost preot in Banisor , in Horoatul Crasnei si apoi la Zalau si este apreciat de toata lumea -daca Petroniu s a certat cindva la Oradea cu Bota de ce se razbuna acum pe Costea,de ce nu iarta cum ne indeamna biblia -daca se va face reorganizare cu judetele sa se reduca si cu episcopiile ca tot din bani publici sunt platiti

>

in 5 Februarie 2013 21:22

rezolvarea ar fi sa ramina Gudea la Brebi si Costea la biserica din bradet dar nu se vrea aste de episcopie

>

in 6 Februarie 2013 0:45

De ce va zdrobiti in halul acesta. Pina in final Costea tot in Brebi o sa ajunga, fiindca saracul nu are o pila. cit de mica sa fie si nu s-ar fi stiut de caz.Dar asa ...... Dumnezeu cu mila Lui

>

in 6 Februarie 2013 7:13

,,Ar trebui ca oamenii sa fie multumiti...,, SERIOS??? sI CE-AR MAI TREBUI SA FACA EI? Sa vi se-chine si sa strige eventual ,,am creierul spalat? Nesimtitilor. Avem atatia martiri ai neamului, care au facut sacrificii in numele CREDINTEI, unii chiar cu viata, pentru ca ei CHIAR CREDEAU! Nu va e rusine ,,morminte varuite,, ce sunteti? Ba nu! Haideti fratilor sa iesim pe platou. Acum este momentul ADEVARULUI. Haideti sa fim mandri ca de aici, din Zalau, poate porni curatenia spirituala a institutiei bisericesti. Sa le deschidem NOI ochii inimii, daca ei au orbit. Pentru ca noi nu putem trai fara Dumnezeu, iar ei nu pot si nu trebuia lasati sa ni-l ia... Deci JOI, IN 7, PE PLATOU. Eu voi fi, chiar si doar singur. Ca sa nu mor de greata.

>

in 6 Februarie 2013 10:15

poate doar blonda de la cuafor ,marea "ARTISTA" care ii vopseste barba la Petroniu ,cu siguranta o sa-l planga

>

in 6 Februarie 2013 10:15

poate doar blonda de la cuafor ,marea "ARTISTA" care ii vopseste barba la Petroniu ,cu siguranta o sa-l planga

>

in 6 Februarie 2013 14:17

Pentru numele lui Dumnezeu, opriti-va oameni buni, nu vedeti ca distrugeti biserica prin dezbinare si ura? Cine credeti ca este cel mai fericit? CEL RAU? Parinte Coste, fiti umil, supus asa cu insusi Manruitorul a fost in intreaga sa viata pamanteasca. Binele nu este pe acest pamant. Ce fel de biserica este biserica ortodoxa daca se face abuz de putere din partea unora iar altii nu stiu sa sufere si sa se jertfeasca. Un preot care il iubeste cu adevarat pe Dumnezeu si se considera slujitorul lui este un om care iarta, care este slujitorul tuturor si nu stapan. OAMENI BUNI IERTARE, TOLERANTA SI RUGACIUNE MULTA RUGACIUNE! ACEASTA ESTE ADEVARATA CALE SPRE DUMNEZEU! ACESTE LUCRI LE TRAIESC CREDINCIOSII IN BISERICA GRECO-CATOLICA!

>

in 6 Februarie 2013 23:02

jos cu banditii sa ramana cei cu sufletul curat

 (nu este publicat)    captcha image
NOTA: Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.