Sondaj



RSS Feed

Fiscul invita contribuabilii din Salaj la intalnire pe tema Spatiului Privat Virtual

8 August 2017

Administratia Judeteana a Finantelor Publice Salaj face cunoscut ca joi, 17 august, de la ora 10:00, la sediul Camerei de Comert si Industrie a Judetului Salaj, din Zalau, va avea loc o noua întâlnire cu contribuabilii. Cu aceasta ocazie, reprezentantii AJFP Salaj vor prezenta aspecte legate de extinderea Spatiului Privat Virtual, impozitul specific unor activitati, noutati legislative cu incidenta fiscala. Totodata, în sesiunea de întrebari de la finalul întâlnirii vor fi dezbatute si alte nelamuriri ale contribuabililor în ceea ce priveste aplicarea legislatiei fiscale. 

Reamintim ca începând cu luna iunie 2017, persoanele juridice si alte entitati fara personalitate juridica pot opta pentru a li se comunica prin mijloace electronice de transmitere la distanta actele administrative fiscale emise în forma electronica de catre organul fiscal central, prin accesarea serviciului "Spatiul Privat Virtual".

Categoriile de documente ce pot
fi comunicate prin Spatiul Privat Virtual

- declaratii fiscale întocmite de persoana fizica, persoana juridica sau alta entitate fara personalitate juridica, potrivit legii;
- cereri adresate de persoana fizica, persoana juridica sau alta entitate fara personalitate juridica Ministerului Finantelor Publice/Agenaiei Nationale de Administrare Fiscala pentru obtinerea unor informatii sau documente în legatura cu situatia fiscala personala, cum ar fi: cerere de informatii despre contributiile de asigurari sociale declarate de angajatori, cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala, cerere de eliberare a cazierului fiscal, cerere de eliberare a unei adeverinte deve

Fiscul invita contribuabilii  din Salaj la intalnire pe tema Spatiului Privat Virtual
nit solicitarea unei opinii privind aplicarea legislatiei fiscale, cereri de audienta, sesizari, petitii, reclamatii, solicitari privind informatiile publice si altele asemenea;
- acte administrative fiscale, acte de executare si alte acte emise de Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de
Administrare Fiscala în executarea legii, cum ar fi: decizii de impunere, notificari, somatii si altele asemenea;
- documente sau acte emise de Ministerul Finantelor Publice/Agentia Nationala de Administrare Fiscala la cererea persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entitati fara personalitate juridica, cum ar fi: certificatul de atestare fiscală, adeverinta de venit si altele asemenea;
- registrul documentelor electronice comunicate în ultimii 2 ani;
- informatii referitoare la istoricul actiunilor;
- informatii cu privire la obligatiile de plata ale persoanei fizice, persoanei juridice sau altei entitati fara personalitate juridica;
- informatii cu privire la livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, conform datelor preluate din declaratiile informative 394;
- informatii relevante, rezultate ca urmare a analizei de risc, în vederea înstiintarii contribuabililor în scopul conformarii voluntare.

Vizualizari 728
Comentarii articol
 (nu este publicat)
NOTA: Sunt interzise injuriile, cuvintele obscene si atacul la persoana.

Site-ul graiulsalajului.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.